۱۷ آذر، قیمت طلا، ارز، سکه ونفت در بازار آزاد

۱۷م آذر ،

۱۷ آذر، قیمت طلا، ارز، سکه ونفت در بازار آزاد | چاپ |
جمعه ۱۷ آذر ساعت ۱۰:۲۵

بینا- قیمت طلا در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز قبل افزایش داشته است. هر اونس طلا با پنج دلار و یک سنت افزایش در مقایسه با روز قبل به قیمت ۱۷۰۳ دلار و ۲۵ سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد.
به گزارش بینا به نقل از  الجزیره ،این درحالی است که هر اونس نقره با بیست و چهار ممیز شصت و نه صدم درصد افزایش در قیمت معادل سی و یک سنت به ارزش سی و دو دلار و سی و نه سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و پانصد و هشتادو شش دلار و بیست و چهار سنت خرید و فروش می گردد.
قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه ژانویه با افزایش سه سنتی در هر بشکه همراه بوده و به هشتاد و پنج دلار و چهل و شش سنت در هر بشکه رسیده است.
این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با دوازده سنت افزایش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و هفت دلار و دوازده سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می گردد.

نرخ برابری ارزهای رایج جهانی
ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار امریکا با مقداری افزایش همراه شده است.
امروز هر یک دلار امریکا با هشتاد و دو ممیز چهل و هشت صدم ین ژاپن خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل ارزش ین ژاپن در مقابل دلار امریکا با نه صدم درصد افزایش همراه بوده است.
این درحالی است که هر یک یورو با یک دلار و بیست و نه سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل شش صدم درصد افزایش داشته است.
هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار و شصت سنت در بازارهای جهانی مبادله می گردد که در مقایسه با روز قبل یازده صدم درصد افزایش داشته است.

 

قیمت ارزو سکه در بازار داخلی(امروز تعطیل است)

یک مثقال طلا (مظنه) ۵۲۶,۰۰۰
یک گرم طلای ۱۸ ۱۲۱,۴۰۰
انواع سکه نرخ (تومان)
سکه بهار آزادی طرح قدیم ۱,۱۹۰,۰۰۰
سکه بهار آزادی طرح جدید ۱,۲۰۲,۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۶۰۰,۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳۰۶,۰۰۰
سکه یک گرمی ۱۸۸,۰۰۰
نرخ ارز در بازار
ارز (تومان)
دلار ۲۹۵۰-۳۰۱۰
یورو ۳۹۰۰-۳۹۷۵
پوند ۴۷۵۰-۴۸۵۵
درهم امارات ۷۹۰-۸۲۰


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.