۵۰ تن گوشت گرم بسته‌بندی شده میان خانواده‌های نیازمند در ۱۲ استان کشور توزیع شد

کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد: مرکز نیکوکاری سمت خدا در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ تن گوشت گرم بسته‌بندی شده میان خانواده‌های نیازمند در ۱۲ استان کشور توزیع کرد.

۵۰ تن گوشت گرم بسته‌بندی شده میان خانواده‌های نیازمند در ۱۲ استان کشور توزیع شد

به گزارش ممتاز نیوز از کمیته امداد، مرکز نیکوکاری سمت خدا با امضای تفاهم‌نامه‌ای، توزیع ماهانه سه هزار بسته گوشت گرم بین مددجویان کمیته امداد در سال جاری را تقبل کرد.
در همین راستا این مرکز نیکوکاری از ابتدای سال ۱۴۰۲ اقدام به توزیع گوشت بسته‌بندی شده در ۱۲ استان کشور کرد.

براساس این گزارش در مجموع بیش از ۵۰ تن گوشت بسته‌بندی شده میان نیازمندان توزیع شده است.

با امضای مجدد تفاهم‌نامه با کمیته امداد، مرکز نیکوکاری سمت خدا در سال ۱۴۰۳ اقدام به توزیع ۷۲ تن گوشت گرم در ۱۶ استان کشور خواهد کرد.

واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از واریز یک ماه مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

 حسین خدرویسی گفت: مددجویانی تحت حمایت کمیته امداد که در سیل استان سیستان و بلوچستان دچار آسیب شده‌اند، یک ماه مستمری به عنوان کمک معیشت فوق‌العاده دریافت کردند.

وی با اعلام اینکه مبلغ مستمری فوق‌العاده مددجویان متناسب با تعداد اعضای خانواده تحت پوشش آنها متفاوت است، افزود: این مستمری به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در شهرستان‌های سیل‌زده دشتیاری، راسک، پلان و قصرقند در استان سیستان ‌و ‌بلوچستان واریز شد.

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، برای خانواده‌های تک نفره۷۷۰ هزارتومان، ۲ نفره یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، ۳ نفره یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان، ۴ نفره یک میلیون و ۹۶۰ هزارتومان، ۵ نفره و بیشتر ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان واریز شده است.

انتهای پیام/


ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.