۸۵۰ میلیارد کالای قاچاق در تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف لوازم خانگی قاچاق و احتکار شده در یک انبار کالا به ارزش ۸۵۰ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

۸۵۰ میلیارد کالای قاچاق در تهران کشف شد

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی موفق به کشف یک انبار نگهداری لوازم خانگی قاچاق و احتکار شده در محدوده خیابان “فدائیان” شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: ماموران این پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بررسی‌های بیشتر از این محل، ۵ هزار و ۵۷۲ دستگاه لوازم خانگی از قبیل یخچال، ماشین لباسشوئی، اجاق گاز، کولر و فریزر فاقد مجوز و هرگونه مدارک گمرکی  کشف کردند.

پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ مالک کالا شناسایی و دستگیر شدند، ابراز داشت: تعدادی از این اموال احتکاری بوده که با هماهنگی قضائی انبار پلمب تا اموال کشف شده پس از سیر مراحل قانونی تحویل  سازمان  امور تملیکی تهران شود.

سرهنگ بهرامی در پایان یادآور شد: کارشناسان ارزش لوازم خانگی قاچاق را ۸۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.