۹۸ واحد صنفی در شهرستان قدس پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از اجرای طرح سه روزه برخورد با قهوه خانه، کافی شاپ و مراکز عرضه قلیان غیرمجاز و پلمب ۹۸ واحد صنفی متخلف توسط پلیس خبر داد.

۹۸ واحد صنفی در شهرستان قدس پلمب شد

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ شاهپور فلاحی گفت: در پی دریافت شکایات متعدد و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد قاطعانه با مراکزی که به پاتوق و جولانگاه اراذل و اوباش ، خلافکاران و قانون شکنان تبدیل شده بود، بررسی موضوع و برخورد قاطعانه با مراکز غیر مجاز در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قدس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با تشکیل چهارتیم عملیاتی متخصص در اجرای طرح سه روزه بیش از ۲۰۰ مرکز عرضه و توزیع قلیان را مورد بازدید قرار داده و ۹۸ واحد صنفی که اقدام به ارائه قلیان نموده و یا شئونات اسلامی را رعایت نکرده بودند، با هماهنگی مرجع قضائی پلمب کردند.

فلاحی با اشاره به اجرای مستمر این طرح، خاطرنشان کرد: در این طرح تعداد ۱۹ نفر از متصدیان مراکز غیرمجاز که به دستور پلیس توجه نکرده و به صورت مخفیانه و غیر قانونی اقدام به فک پلمب نموده بودند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و بر اساس قانون مجازات شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس ضمن دعوت شهروندان به رعایت قوانین و شئونات اسلامی، گفت: عملیاتی شدن طرح های ناظر پلیس به صورت کامل و دقیق از صدا و سیما و رسانه های جمعی تشریح شده و مراکزی که شئونات اسلامی و به خصوص عفاف و حجاب را رعایت نکنند، طبق قانون پلمب و متصدیان آنان به مراجع قضائی معرفی می شوند.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.