غاری با آثاری با قدمت۱۶۰۰۰۰ سال قبل از ميلاد مسيح در “ترکیه” + تصاویر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در داخل موزه ای که در کنار درب ورودی غار قرار دارد قدمت برخی از آثار باستانی آنجا به ۱۶۰٫۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛یکی دیگر از مناطق دیدنی آنتالیا غار کارائین است که در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصیات در خور توجه این مکان تعلق آن به دوران پارینه سنگی می باشد. غار کارائینی از جمله قدیمی ترین مکانهای سکونت انسانها در کشور ترکیه است.

 

این مکان دارای یک ورودی مجزا است که با نور خورشید روشن می شود که در ادامه به ۳ تالار بهم پیوسته منتهی می شود. در داخل موزه کوچک که در کنار درب ورودی این غار قرار دارد برخی از آثار باستانی که قدمت آنها به ۱۶۰٫۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می رسد وجود دارد.

 

ویرانه های شهر ترسوس با قرار گرفتن در بلندای یک فلات ۱۰۵۰ متری در ناحیه غربی کوهستان گلوک از جمله نقاط دیدنی دیگر این منطقه است. کوهستان گلوک داخل پارک ملی م- ت گلوک واقع در شمال غربی شهر آنتالیا قرار گرفته است. ابنیه تاریخی این شهر در حصار چشم اندازی بدیع و زیبا قرار گرفته است. در بخش ورودی این پارک موزه طبیعی حیات وحش نیز قرار دارد.

انتهای پیام/

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.