۲۱ دسامبر ، خرافه یا واقعیت؟

۳۰م آذر ،

در این هیاهوی بازار آخر الزمان این پرسش مطرح می گردد که چگونه این فرضیه پایان جهان در اندیشمندان غربی پر و بال گرفت و زمزمه ای شد در دنیای مجازی و دنیای حقیقی!؟ آیا اگر نگاه به بودن سبز بود و سرشار از امید ، باز هم این همهمه خفتن دنیا سر می گرفت؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ این روزها می شنویم ، با مطرح شدن روستایی امن در فرانسه، بشر قرن بیست و یکم به این روستای دور افتاده پناه میبرد!

چه می گردد که بشر متمدن امروز سند و مدرکش را تقویم اقوام سرخ پوست مایا قرار می دهد و به پیشگویی آنها استناد می کند و سوگ آخر الزمان را سر می دهد! گفتنی است این مسئله که مایاها ارتباطی با موجودات آسمانی داشته اند اثبات نشده است، با این وجود استناد به تقویم مایا چیزی جز خرافه نیست.

برپا شدن بازار” بسته ویژه روز پایان جهان” در هتل هایی که شرایط روانی مناسبی برای مراجعین خود در این روزهای آخر فراهم می کنند! و همچنین بسته نجاتی که با قیمت ۲۸ دلار در روسیه به فروش می رسد. به طوریکه این بسته حاوی کمک های اولیه به بشر در آستانه پایان دنیااست! و خبر ساخت کشتی برای در امان ماندن از فاجعه پایان جهان!
در این هیاهو مخترع چینی مشتریان بسیاری را بابت گوی های خود که وی مدعی است “با وجود آن از فاجعه آخر الزمان در امان می مانید” جذب کرده است!
گفتنی است در هیچ یک از ادیان، زمان قطعی پایان دنیا گفته نشده است. بلکه با توجه به روایات ادیان، هیچ کس حق تعیین زمان برای پایان دنیا را ندارد و کسی که مبادرت به این امر کند کذب خوانده می گردد.

لازم به ذکر است:بسیاری از کارشناسان و دانشمندان دنیا این خرافه مردم غرب را ناشی از سیاست های غلط اقتصادی و اجتماعی دولتمرداتن غرب می دانند و قصد دارند تا ذهن مردم کشورشان را با این خرافات از اشتاباهات پی در پی خود دور نگه دارند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.