۳ میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد/هزینه درمان ناباروری را کاهش دهید

فروردین ۱۴۰۳

رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم افتتاح درمان ناباروری رویش، خواستار کاهش هزینه های درمان ناباروری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در مراسم افتتاح مرکز درمان ناباروری رویش در مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران ابوالحسن فقیه گفت: ۳ میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد.

وی بیان داشت: ناباروری یکی از ۵ سبب طلاق در کشور است که تنها یک بیماری جسمی نیست بلکه روح و روان انسانها را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی در ادامه با اشاره به وظایف اساسنامه در جمعیت هلال احمر ایران اظهار داشت: مداخله در حوزه سلامت انسانها یکی از وظایف مهم جمعیت هلال احمر ایران گفت: وی با اشاره به درخواست کاهش هزینه های ناباروری تصریح کرد: درخواست هلال احمر از سازمانهای بیمه گر این است که با ورود بحث درمان ناباروری هزینه های درمان این بیماری را کاهش دهند.

وی با اشاره به اهداف هلال احمر برای ورود به بخش ناباروری افزود: یکی از اهداف هلال احمر ورود به بخش ناباروری کاهش هزینه های درمان است که همه سازمانها می توانند با توجه به وظایف سازمانی خود برای مداخله در درمان ناباروری گام بردارند.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از وظایف هلال احمر کمک به وزارت بهداشت در درمانهای  اضطراری است.

وی خاطر نشان کرد: در اردیبهشت سال جاری بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نور افشار افتتاح شد و امروز در تمام مراکز استانها مرکز درمانی با تخصص های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. فرشیدمعماری:

    باتوجه به اینکه مساله اقتصادی زوجین نابارور سد بزرگی در برابر درمان آنها ایجاد کرده است برخی از زوجین حتی اگر بخواهند هم نمیتوانند بچه دار شوند پس ابتدا باید با هماهنگی بیمه ها مشکل هزینه درمان حل شود بعد به بچه دار شدن تشویق شونداین تعرفه هرچه زودتر بایدمشخص گردد با سپاس

    • حسین:

      با سلام /۱۲ساله ازدواج کردم به خاطر هزینه بالا نتونستم درمان انجام بدم لطفا هزینه ها را کاهش دهید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.