۳۲ میلیون نفر مشترک جیرینگ شده‌اند

این خبر امروز یکشنبه ۱۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

مدیرعامل شرکت جیرینگ با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته موفق به ثبت نام بیش از ۳۲ میلیون مشترک در این سرویس شدیم اظهار داشت: با توجه به ساده بودن سرویس ، در دسترس بودن کاربران و همچنین عدم نیاز به مراجعه جیرینگ در کشور با استقبال بالایی روبرو شده است.
“علیرضا طلوعی” در گفت و گو با موبنا با اشاره به اینکه هدفی که جیرینگ دارد در واقع جایگزینی پول نقد نمی باشد بلکه هدف افزایش کارآیی است، اظهار داشت: در واقع در جیرینگ برای هر مشترک یک حساب مجازی ایجاد می گردد که بخشی از یک حساب بزرگ است که در بانک وجود دارد یعنی کل پول در بانک جا به جا می گردد که بخشی از آن به صورت مجاز نگهداری می گردد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۰ میلیون شعبه بانکی نزد مردم داریم گفت: موبایل نیز به یک شعبه بانکی تبدیل شده چرا که مشترک می تواند به صورت غیرحضوری و آنی همهی کارهای خود را انجام دهد.
مدیرعامل شرکت جیرینگ تصریح نمود: از لحاظ احراز هویت نیز همهی موبایل ها به نام است و قابل پیگیری است و به همین سبب احراز هویب را آسان می نماید.
طلوعی خاطرنشان نمود: بحث نگهداری که به کشور تحمیل می گردد اگر پول به صورت الکترونیکی شود بها ها کاهش می یابد.
وی با تاکید بر اینکه جیرینگ را به عنوان سرویس نمی شناسیم بلکه به عنوان یک کسب و کار به شمار می آید، گفت: به همین سبب جیرینگ یک شرکت زیر مجموعه همراه اول به ثبت رسیده چرا که نیاز به راهکارهای تازه است و راهکارهای موجودی اپراتوری و بانکی دیگر جوابگو نمی باشد.
به گزارش تفسیری موبنا، جیرینگ سامانه‌ای نوین برای مدیریت امور مالی است که از آن می‌توان برای انتقال پول، خرید شارژ سیمکارت اعتباری، پرداخت قبوض، خرید و سایر امور مالی روزمره استفاده نمود.افراد می‌توانند توسط این سامانه عملیات مالی خود را در هر وقت و هر مکانی که می باشند، با اطمینان کامل و سریع انجام دهید.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.