۳۶۰۰ کودک یتیم گلستان حمایت می شوند

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: با اشاره به اینکه در سال ۱۳۸۶ یک تفاهمنامه برای حمایت ایتام، بین این نهاد و حج و زیارت استان به امضا رسیده است گفت: در همین راستا در طول این سال ها بیش از سه هزار و ۶۰۰ یتیم استان از این طریق دارای حامی شدند.

عباس حاجی اکبری افزود: به زودی دومین تفاهمنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با سازمان حج و زیارت این استان برای حمایت از ایتام تحت پوشش کمیته امداد گلستان محقق خواهد شد. 

وی اظهار داشت: با جلسه ای با حضور مدیرکل حج و زیارت گلستان و مسئولان کمیته امداد قرار شد تا دومین تفاهمنامه همکاری این دو نهاد با شعار هرخانواده زائر یک یتیم را تحت پوشش قراردهد محقق شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان تصریح کرد: با انعقاد دومین تفاهمنامه کمیته امداد و حج و زیارت تمامی مدیران، معاونین، پزشکان و روحانیون حج و زیارت برای جذب حامی عضو افتخاری کمیته امداد می شوند و با این نهاد همکاری لازم را خواهند داشت.

درخشش ایتام گلستان در مسابقات ورزشی

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از درخشش ایتام تحت حمایت این نهاد در مسابقات ورزشی استان خبر داد. 

 پرویز خاکپور اظهار داشت: یک یتیم تحت حمایت این نهاد در شهرستان کردکوی توانست در مسابقات فوتسال و فوتبال بانوان به عضویت تیم منتخب استان بپیوندد.

وی با اشاره به اینکه این یتیم ۱۴ سال سن دارد ابراز داشت: این تیم فوتسال، برای مسابقات کشوری انتخاب شده که امید داریم با تلاش و پشتکار همه اعضای تیم و این دخترخانم تحت حمایت کمیته امداد موفقیت های چشمگیری را در سطح کشور بدست آورند.

خاکپور اذعان داشت: در همین راستا نیز چندی پیش شاهد موفقیت یک یتیم تحت حمایت کمیته امداد علی آباد کتول در مسابقات بوکس استانی بوده ایم.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان به منظور ترویج فرهنگ اکرام و یتیم نوازی با کارکنان تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد. 

 ربیع اله وفایی اظهار داشت: از دو سال پیش تاکنون برای جذب حامی و ترویج فرهنگ سیره علوی کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار با مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای مختلف استان را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با مدیران ۱۵ اداره دیدار داشته است افزود: در این دیدارها با تبین و تشریح طرح اکرام توسط مدیرکل کمیته امداد شاهد ثمرات پرباری در این حوزه بوده ایم.

وفایی خاطرنشان کرد: در امتداد اجرای این طرح در اولین روزها از ماه مبارک رمضان سال جاری مدیرکل کمیته امداد گلستان با کارکنان و مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان دیدار و گفت وگو کرد و همچنین دیدار با مدیران و دیگر مسئولان استان گلستان نیز در این ایام برنامه ریزی شده که امید داریم با اقدامات انجام شده در راستای سیره علوی و یتیم نوازی گام های موثری برداشته شود.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.