حمایت ۵۶۰ هزار حامی از ۳۶۰ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)

‘ سعید ستاری’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اظهارداشت: در حال حاضر ۵۶۰ هزار حامی از ۳۶۰ هزار یتیم زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور حمایت می کنند.

وی افزود: این حامیان ماهیانه براساس توانایی مالی خود مبالغی را برای حمایت از کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد اختصاص می دهند.

ستاری با بیان اینکه شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) تا شب شهادت حضرت علی (ع)، – ۱۴تا ۲۰ ماه رمضان) هفته اکرام ایتام نامگذاری شده است افزود: کمیته امداد امام (ره) این آمادگی را دارد تا در هفته اکرام ایتام از حامیان واجد شرایط ثبت نام کند.

این مقام مسوول در کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد سال گذشته در هفته اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان، ۱۲۰ هزار حامی واجد شرایط برای حمایت از کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد جذب شدند.

ستاری گفت: کمیته امداد امام (ره) سعی دارد در ماه مبارک رمضان امسال نیز تعداد زیادی از حامیان واجد شرایط را جذب کند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمع آوری فطریه و کفاره، جمع آوری کمک های مردمی در راهپیمایی روز قدس، جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به زندانیان دیه و همچنین اطعام بیش از چهار و نیم میلیون مددجوی تحت پوشش را از دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

اجتمام**۹۱۴۰**۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۴۳۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عاطفه بختیاری:

    سلام
    میخواستم حامی ی دختر بچه یتیم بشوم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.