۴۰ هزار دانش آموزان کمیته امداد مشاوره تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروش محمدی افزود:۴۰ هزار دانش آموز تحت پوشش این نهاد داوطلب ورود به دانشگاه و شرکت در کنکور هستند که برای آمادگی هرچه بیشتر آنها و ورود به دانشگاه، برنامه ریزی هایی برای برگزاری آزمونهای آزمایشی و آمادگی در ۸ مرحله انجام شده است.

وی ادامه داد: به منظور تشویق دانش آموزان هر ساله برای آنها لپ تاپ با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تهیه می شود، سال گذشته ۳ هزار دانش آموز نمونه از این طریق مورد تشویق قرار گرفتند و امسال هم با توجه به تاثیر مثبت این اقدام بر روحیه دانش آموزان، این کار تکرار خواهد شد و پیش بینی می شود امسال تعداد بیشتری از دانش آموزان تشویق شوند؛ چراکه هرساله تعداد دانش آموزان نمونه افزایش می یابد.

محمدی از برگزاری همایش دانشجویی خبر داد و گفت: همایش دانشجویی فرصتی برای ارائه مقاله دانشجویان است که این همایش در۳۰ استان و ۹۰ نقطه به منظور شناسایی دانشجویان برتر در عرصه پژوهش برگزار خواهد شد.

مدیر کل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد افزود: دانشجویان مددجوی کمیته امداد می توانند با ارسال پژوهش و مقاله در این همایش شرکت کنند؛ضمن اینکه پژوهشهای رسیده مورد بررسی قرار می گیرد و آثار برتر انتخاب و معرفی می شود.

محمدی خاطر نشان کرد: سال گذشته یک هزار و ۷۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش رسید که ۳۰۰ مورد آن پذیرفته و ۱۰۰ مورد از این تعداد به عنوان مقاله برتر انتخاب شد که بر این اساس پیش بینی ما اینست که امسال ۱۲ هزار مقاله به دبیرخانه همایش برسد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.