۴۵ طرح برگزیده در جشنواره جوان خوارزمی به تصویب رسید

۲۰م آذر ،

در چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی از میان ۱۰۸۷ طرح، ۴۵ طرح برگزیده انتخاب و به تصویب رسید.

شروین امیری دبیر چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی در گفتگو با خبرنگار  صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چهاردهمین جشنواره خوارزمی با هدف هدایت تحقیقات در بخش ها و گروه های مختلف و در حوزه های پژوهشی و تحقیقاتی در بین جوانان در سطح کشور برگزار می گردد.

وی افزود: امسال نیز برگزیدگان این جشنواره ملی با حضور معاون ریاست جمهوری و وزای علوم و آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار می گیرند.

امیری تصریح کرد: طرح های واصله به جشنواره در ۵ محور پژوهشی و ۱۴ گروه تخصصی شامل صنایع شیمیایی مکانیک برق و کامپیوتر، هنر و معماری کشاورزی منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد ، متالوژی، و انرژی های نو و زیست فناوری محیط زیست و علوم پایه پزشکی، فناوری نانو، هوا فضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مکاترونیک مورد بررسی قرار می گیرند، چنانچه از میان حدود ۱۹ هزار طرح رسیده از سراسر کشور ، ۱۰۸۷ طرح در بخش دانش آموزی و کاردانی به مرحله کشوری راه یافتند که در مجموع ۹۵ طرح به هیئت داوران رسیده و در نهایت ۴۵ طراح به عنوان طرح برگزیده تصویب شد.

وی طرح های واصله در بخش دانشجویی و آزاد را ۱۲۸۹ طرح اعلام کرد و گفت: از میان این تعداد ۳۵ طرح به هیئت داوران معرفی شدند که پس از جمع بندی و بررسی نهایی ۲۵ طرح به عنوان طرح های برگزیده این دوره از جشنواره انتخاب شدند.

امیری خاطر نشان کرد: چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی امسال با حضور دکتر سلطان خواه معاون ریاست جمهوری و وزرای علوم آموزش و پرورش و ورزش جوانان در تاریخ ۲۸ آذر ماه در محل مجموعه همایش های ملی  و بین المللی امام رضا(ع) سازمان و پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار می گردد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. موذني:

    سلام خدا قوت ،یه سوال تکلیف رتبه های چهار وپنج چه می شود ؟اگربرای دل گرمی هم شده ،امتیازی قرار بدهید ممنون می شم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.