۴۶ فیلم صنعتی منتخب جشنواره در دانشگاه صنعتی شریف اکران می شود

شنبه ۲۳ اردیبهشت – ۱۱:۴۱:۴۹ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در دومین روز برگزاری جشنواره ملی فیلم های صنعتی:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مخاطبان جشنواره ملی فیلم های صنعتی، در دومین روز برگزاری این جشنواره شاهد اکران  ۴۶ فیلم صنعتی خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری ۴۶ فیلم صنعتی از کارگردانان کشورمان در سالنهای آمفی تاتر، کهربا و دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف اکران خواهد شد. فیلم ها در سه سالن آمفی تاتر،کهربا و دانشکده فیزیک از ساعت ۹:۴۵ الی ۱۸:۱۵ نمایش داده می شود.
نشست نقد و بررسی آثار اکران شده در این روز، از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۰۰ با حضور کارگردانان، کارشناسان و منتقدین فیلمها در سالن آمفی تاتر دانشگاه برگزار می گردد.
سالن کهربا در بخش جنبی و مسابقه در نخستین نوبت اکران خود، فیلم های منتخب از دستاوردهای هوایی و فضایی کشورمان را روی پرده خواهد برد، پس از آن میزبان کارگاه آموزشی«آشنایی با سینمای مستند صنعتی در راستای توسعه علمی و صنعتی کشور» و همچنین نشست تخصصی(میزگرد) تعامل ها و ارتباطات متقابل هنر و سینما با صنعت خواهد بود.
این نشست با حضور محمدرضا اصلانی، دکتر قطب الدین صادقی و محمد سعید محصصی و … برگزار می شود. گفتنی است در بخش دیگری از برنامه های روز یکشنبه شاهد نمایش ویژه «طرح های فرانک گری» از کارگردان مشهور امریکایی سیدنی پولاک به مدت ۸۴ دقیقه خواهیم بود. حضور در جشنواره ملی فیلم های صنعتی که از ۲۳ الی ۲۷ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار می شود، برای عموم مردم آزاد است.
برنامه های بخش های مختلف جشنواره و تاریخ و ساعت برگزاری آنها از طریق سایت www.jahesh-festival.ir  قابل رویت است.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۲۱۱۴۱۴۹۲۳۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.