۵ نکته برای رنگ آمیزی خانه

۲۸اردیبهشت،

برای رنگ آمیزی یک اتاق خواب باید نکات مختلفی را در ذهن داشته باشید چرا که تنها خریدن یک قلمو شما را نقاش حرفه ای نمی کند و باید اصول آن را نیز فرا بگیرید.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، این روزها با نزدیک شدن به تابستان شاید در سر داشته باشید که کمی اتاق ها را عوض کنید و یک رنگ تازه برای دیوارهای آن در نظر دارید به همین سبب نیاز است تا راهنمایی برای رنگ کردن دیوارها داشته باشید تا مبادا بیشتر رنگ های آن ها را خراب کنید. اگر قصد دارید یک اتاق را رنگ آمیزی کنید بهتر است با این راهنما پیش بروید:

** در گام اول کاملا دیوارها را خوب و تمیز بشوید تا همه آلودگی ها از بین برود. آلوده بودن دیوارهای اتاق می تواند سبب خراب شدن رنگی شود که قرار است روی آن زده شود پس آن را با دقت بشویید.

** پس از شستشو قسمت هایی که قصد ندارید رنگ شود با استفاده از نوارهای مخصوص رنگرزی بپوشانید تا رنگ به این محل ها نفوذ نکند. شما می توانید پس از پایاان عملیات رنگ رزی ان ها را از دیوار جدا کنید.

** از غلطتک ها برای رنگ کردن استفاده کنید چرا که در صورت آماتور بودن نمی توانید از قلموهای پهن برای اینکار بهره بگیرید. غلطک ها به راحتی رنگ را به همه جای دیوار می رسانند و حالتی یکنواخت به ان می دهند.

** محل هایی مانند گوشه های دیوار را که نمی توان از غلطک استفاده کرد به دست قلموهای باریک بسپارید. قلمو را کمی آغشته به رنگ کنید تا چکه نکند سپس به آرامی محل های مورد نظر را رنگ آمیزی کنید.

** اگر می خواهید کار با غلطک را یاد بگیرید روی دیوار یک علامت W بکشید سپس بدون آنکه غلطک را از روی دیوار جدا کنید و در حالی که به سمت بالا و پایین آن را حرکت می دهید این علامت را از روی دیوار محو کنید.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.