خصوصی سازی نقطه عطف ” کشاورزی” سنتی و مدرن

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در بیمه محصولات کشاورزی ، در برآورد خسارات و نرخ خرید تضمینی حضور خصوصی سازی سبب براورد مالی صحیح از هر بخش کشاورزی می شود .

 داوود یارمحمدی کارشناس کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم تحول در استفاده از منابع برای تقویت کشاورزی گفت : هدف اصلی در خصوصی سازی در امر کشاورزی کاهش مشکلات کشاورزان است که باید دید اهم خصوصی سازی به نفع چه کسی تمام می شود .

وی ادامه داد : در بیمه محصولات کشاورزی ، در براورد خسارات و نرخ خرید تضمینی حضور خصوصی سازی سبب براورد مالی صحیح از هر بخش کشاورزی می شود .

این کارشناس کشاورزی ورود خصوصی سازی را زمینه ای برای مدرنیزاسیون در کشاورزی دانست و تآکید کرد : نقطه عطف کشاورزی سنتی و کشاورزی مدرن خصوصی سازی است چون کشاورزی مدرن نیازمند تقویت زیرساخت ها است ودر صورتی که دولت از عهده هزینه بر نیاید بخش خصوصی بیشترین کمک را به کشاورزی می کند .

یارمحمدی اضافه کرد : خصوصی سازی باید از قطبهای کشاورزی کشور شروع شود تا در صورت مثبت ارزیابی کردن سقف تولید به بخشهای دیگر رود .

وی در پایان گفت : برای تحقق این امر مسئولان کشاورزی باید با بررسی های دقیق قطبها را شناسایی کرده و با براورد صحیح از منابع مالی به خصوصی سازی کشاورزی اقدام کنند .

انتهای پیام /

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.