نگرانی‌ها درباره کاهش رشد اقتصادی “فرانسه” افزایش یافته است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در پی کاهش سفارش خرید به کارخانه‌ها و صنایع تولیدی فرانسه، شاخص تولیدات کارخانه‌ای و صنایع فرانسه ماه ژوئن کاهش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، بر اساس اعلام موسسه پژوهش های اقتصادی مارکیت، در پی کاهش سفارش خرید به کارخانه‌ها و صنایع تولیدی فرانسه و به طور کلی، کاهش تقاضا برای محصولات و تجهیزات تولیدی صنایع منطقه یورو، شاخص تولیدات کارخانه‌ای و صنایع فرانسه ماه ژوئن کاهش یافت.

کاهش این شاخص نگرانی‌ها را درباره کاهش رشد اقتصادی در این کشور افزایش داده است، زیرا کارخانه‌ها و صنایع تولیدی به سرعت به شرایط اقتصادی واکنش نشان می‌دهند و پرسش از مدیران خرید این صنایع و کارخانه ها، بهترین راه برای آگاهی از دیدگاه آن‌ها درباره وضع و میزان رشد اقتصادی کشور مورد نظر در آینده است.

بر اساس شاخص مدیران خرید موسسه پژوهش های اقتصادی مارکیت، رشد تولیدات کارخانه‌ای که با استناد به میزان خریدی که مدیران هر شرکت تولیدی سفارش می‌دهند، در فرانسه در ماه ژوئن به ۴۸ و دو دهم واحد رسید.

از شش ماه پیش تاکنون سابقه نداشته است که رقم این شاخص تا این حد کاهش داشته باشد. پیش تر پیش بینی شده بود سفارش خرید به کارخانه‌ها و صنایع تولیدی فرانسه ماه ژوئن به ۴۷ و هشت دهم واحد برسد.

رقم سفارش خرید به کارخانه‌ها و صنایع تولیدی فرانسه در ماه مه ۴۹ و شش دهم واحد بود.این دومین ماه پیاپی در فرانسه است که رقم سفارش خرید به کارخانه‌ها و صنایع تولیدی فرانسه افت شدیدی پیدا می کند.

برخی کارشناسان می گویند روند کاهش سفارش خرید به کارخانه‌ها و صنایع تولیدی فرانسه به احتمال زیاد در ماههای تابستان امسال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.