پوشش ۵۴ درصدی پیش بینی‌های “عمران و توسعه فارس”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت عمران و توسعه فارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه امسال با اختصاص ۱۷۰ ریال سود به ازای هر سهم به ۵۴ درصد از پیش بینی‌هایش رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شرکت عمران و توسعه فارس پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۳ را در مرداد و شهریور ماه ۹۲ به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۸۷ ریال، در دی ماه ۹۲، مبلغ ۲۰۹ ریال و در فروردین۹۳ و همچنین در تیر ماه امسال به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۱۳ ریال اعلام کرده است و طی دوره ۶ ماهه نخست سال با اختصاص ۱۷۰ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۵۴ درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد.

بر اساس این گزارش، هیئت‌مدیره این شرکت در نظر دارد ۸۰ درصد از سود خالص سال مالی ۹۳ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

پیش بینی عملکر سال مالی ۹۳ در مقایسه با پیش بینی سال مالی قبل، شامل افزایش ۲۸ درصدی فروش، افزایش ۲۵ درصدی بهای تمام شده کالای فروش رفته، افزایش ۵۴ سود خالص است.

“ثفارس” پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۲ را با سرمایه ۱۵۳ میلیارد ریال مبلغ ۲۴۱ ریال و با سرمایه ۳۰۶ میلیارد ریال مبلغ ۱۲۱ ریال و در آخرین پیش بینی مبلغ ۱۶۵ ریال اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی سالانه حسابرسی نشده و شده، مبلغ ۱۷۲ ریال محقق شده است.

انتهای پیام/

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.