۶تعریفی که زن ها دوست دارند بشنوند

۲۵اردیبهشت،

زنان هنگام جمع آوری تعریف و تمجید بسیار فروتن نیستند ، به خصوص اگر آن تعریف مربوط به چیزی باشد که بسیار روی آن کار می کنند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، زنان هنگام جمع آوری تعریف و تمجید بسیار فروتن نیستند ، به خصوص اگر آن تعریف مربوط به چیزی باشد که بسیار روی آن کار می کنند. آنها دوست دارند تحسین شده و سرها برای تحسین از آنها به حرکت درآید. نمونه های زیر ۶ تعریف و تمجیدی است که اکثر دخترها خواهان شنیدن آن می باشند :

۱٫ “وزن کم کردی”

وقتی دختری به صورت خستگی ناپذیر در باشگاه ها به سر می برد و یا با رژیم غذایی و خوردن غذاهای کم کالری و .. در تلاش است تا خود را لاغر و خوش هیکل نگه دارد تا بتواند لباس هایی که دوست دارد بپوشد ، به گزارش نیک صالحی پس اگر شخصی به او بگوید وزن کم کردی یا لاغر به نظر می رسی ، برای او مانند آن است که سراسر روز کارش را خوب انجام داده است.

۲٫ “سلیقه ات در لباس پوشیدن فوق العاده است”

ممکن است دختری علاقه بسیاری به خرید و جستجوی لباس و کفش و جواهرآلات و… دارد و یا دوست دارد در زمینه مد و لباس حرفی برای گفتن داشته باشد. با این تعریف او تا عرش بالا می رود!

۳٫ “جوان تر به نظر می رسی”

دخترها معمولا دوست ندارند بسیار دربارهٔ سن و سال صحبت کنند. آنها دوست دارند باهوش و جوان به نظر برسند و به طور مثال اگر کسی فکر کند که او ۲۵ ساله است ولی در حقیقت ۳۰ سال دارد ، شاید یکی از بهترین تعریف ها از او باشد.

۴٫ “تو چقدر باهوش و شوخ طبع هستی”

درست است که بیشتر مشهور است که دختران به ظاهر خود توجه بسیاری دارند ولی به گزارش نیک صالحی در کنار آن هوش و زکاوت نیز برایشان اهمیت داشته و این تعریف در کنار تعریف از زیبایی، بسیار برایشان خوشایند است.

۵٫ ” چقدر مهربانی”

زنها از اینکه مهربان و دوست داشتنی به نظر برسند ، لذت می برند ، آنها عمدتا تلاش می کنند در شرایط عادی مهربان به نظر برسند مگر اینکه کنترل خود را از دست دهند و در لحظه به این چیزها فکر نکنند،اگر کسی از مهربانی آنها تعریف کند تا مدتها حس خوبی خواهند داشت .

۶٫ “پوست زیبا و درخشانی داری”

دختری ممکن است یک جوش درست وسط پیشانی و یا روی گونه اش ببیند و فکر کند دنیا روی سرش خراب شده است . او ممکن است برای زیبا نگه داشتن پوستش رژیم غذایی مناسب، مرطوب کننده ، کرم صورت و دیگر محصولات زیبایی مناسب پوستش را استفاده کند. پس بدیهی است که پس از صرف این کارها، این تعریف را با آغوش باز می پذیرد!

نیک صالحی


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.