۹۴ اکیپ راهداری ایام نوروز در راه های فارس مستقر می شوند

۰۹م اسفند ،

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا، مهندس عزیزالله روشن، افزود: برای برگزاری هرچه بهتر طرح نوروزی سال ۹۲ راهداران این استان با تمام امکانات و تجهیزات به عرضه خدمات مختلف به میهمانان نوروزی می پردازند.

وی ادامه داد: طرح نوروزی امسال از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۹۲ در راه های استان فارس اجرا خواهد شد.

روشن افزود:با هدف تامین ایمنی بیشتر مردم در راه های استان در ایام نوروز ۹۲، اقداماتی از جمله اضافه کردن ۱۰ دوربین نظارتی کنترل جاده ای در محورهای شریانی، احیای خط کشی، تعمیر سامانه روشنایی، تعمیر حفاظ های فلزی، مرمت و نصب انواع تابلوهای ترافیکی ثابت و پیام متغیر در راه های استان تا ۲۸ اسفند انجام خواهد شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت:راهداران این استان به صورت شبانه روزی با استقرار در ۶۸ راهدارخانه ثابت و موقت به همراه ۵۸۰ دستگاه خودرو سنگین ، نیمه سنگین و سبک در طول راه های استان با اولویت راه های اصلی و پر تردد برای خدمت رسانی به مسافران ومیهمانان نوروزی حضور خواهند داشت.

روشن بیان داشتد:۴۵ اکیپ امدادی و تعمیری نیز در ایام نوروز در جاده های استان فارس حضور مستمر خواهند داشت و سه دستگاه جرثقیل نیز در نقاط کوهستانی و شریانی این استان به خدمات رسانی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد:مسافران نوروزی هم می توانند برای اطلاع از وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۲۳۱۶۹۸۹-۰۷۱۱ در تمام ساعت های شبانه روز تماس بگیرند.ک/۱

۶۷۸ /۶۷۹

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.