خدمات‌رسانی ۶۴ اکیپ راهداری استان سیستان و بلوچستان در طرح نوروزی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:۶۴ اکیپ راهداری استان در طرح نوروزی در سطح جاده های ارتباطی سیستان و بلوچستان مستقر و آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

خدمات‌رسانی ۶۴ اکیپ راهداری استان سیستان و بلوچستان در طرح نوروزی

به گزارش ممتاز نیوز،  ایوب کرد اظهار داشت: در راستای تأمین ایمنی مسافرت‌ها در ایام تعطیلات نوروزی ، ۲۰۹ نفر نیروی راهدار  در قالب ۶۴ اکیپ و  با ۲۰۸  دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در حال آماده باش قرار گرفته اند.

وی گفت:اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان به‌ منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل محورهای مواصلاتی سطح استان و انجام به‌موقع و سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طرح نوروزی در استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و در این ایام،۱۵ راهدار خانه ،آمادگی کامل جهت خدمات رسانی به مهمانان نوروزی را دارند.

کرد با اشاره به اینکه این اداره کل از تمام توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد تا خدمت‌رسانی کاملی را در ایمنی عبور و مرور مسافرین نوروزی، طی ایام طرح نوروزی داشته باشد  یادآورشد:امید است رانندگان در ایام تعطیلات نوروزی با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی از بروز تصادفات جاده ای پیشگیری کنند و سفری امن و خاطره انگیز برای خود و خانواده فراهم کنند.

وی  در پایان خاطرنشان کرد:مسافران استان  می‌توانند برای اطلاع از طول مسیر، وضعیت جوی  و ترافیک مسیر با سامانه گویای ۱۴۱ در تماس باشند و یا از طریق سایت www.141.ir از وضعیت مسیر با خبر شوند.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.