۵۴ گروه راهداری در محورهای ارتباطی جنوب استان مستقر شدند

۲۶م اسفند ،

ˈ ایوب کردˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ویژه نوروز در آستانه سال نو با همکاری راهداران، پلیس راه و جمعیت هلال احمر و سایر ارگانهای دست اندرکار با هدف خدمات دهی به مسافران نوروزی از امروز تا ۱۵ فروردین در راههای جنوب سیستان وبلوچستان اجرا می گردد.

وی گفت: در این طرح ۱۷۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۲۷۰ نفر از کارکنان اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان مشارکت دارند.

کرد افزود: برای خدمات دهی بیشتر به مسافران نوروزی ۱۴ باب راهدار خانه ثابت در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان آماده خدمات رسانی بصورت شبانه روزی به هموطنان می باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان وبلوچستان گفت: بازگشایی جاده ترانزیت ایرانشهر به چابهار سبب شده که امسال بار ترافیک در این محور کاهش یابد و شاهد کاهش تصادفات در جنوب استان باشیم.

وی اظهار داشت: تمامی محورهای جنوب استان خط کشی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی شستشو و در مکانهای فاقد تابلو راهنمایی و رانندگی تابلوی مربوطه نصب شده است.

وی امداد جاده ای و ساماندهی جاده ها و کمک به مسافران نوروزی را از وظایف این اداره کل برشمرد و گفت: با توجه به مساعد بودن هوا دراین فصل از سال در ایام تعطیلات نوروز تعداد بسیاری از هموطنان به چابهار سفر می کنند که اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان وبلوچستان آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران را دارد. ک/۳

۷۳۱۴/۷۴۳۷ / ۶۵۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.