Boku بزرگترین عرضه کننده صورت‌حساب‌های موبایلی هند را خرید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت Boku عرضه کننده خدمات پرداخت‌های موبایلی اعلام کرد که شرکت Qubecell به عنوان بزرگترین عرضه کننده خدمات مالی و صورت‌حساب در هند را خریداری کرده است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، خرید شرکت Qubecell به Boku امکان می‌دهد تا در جریان پرداخت صورت‌حساب‌ها، با چهار شرکت مخابراتی بزرگ هند ارتباط مستقیم داشته باشد و علاوه بر این، ارتباط نزدیک با مراکز فروش هند برقرار کند.
 
هنوز جزییات مالی این قرارداد مشخص نشده است. اما مراکز خبری اعلام کردند که این واگذاری به صورت کامل انجام شده است.
این شرکت همچنین توضیح داد که خرید بزرگ آن سبب می‌شود تا Boku از این پس به بزرگترین عرضه کننده صورت‌حساب‌ها در کشور هند تبدیل شود و از این طریق بتواند در منطقه خاورمیانه و آسیا فعالیت‌های گسترده‌تری انجام دهد.
 
"جان پریدیوکس"( Jon Prideaux) مدیر تجاری شرکت Boku در این خصوص گفت: «هند به‌طور قابل ملاحظه یکی از بازارهای اصلی برای شرکت‌های عرضه کننده صورت‌حساب و خدمات مالی محسوب می‌شود. فعالیتی که شرکت Qubecell تا امروز انجام داده است و همچنین موقعیت آن به عنوان بزرگترین عرضه کننده صورت‌حساب‌های مالی در هند پس از یک دوره زمانی کوتاه برای ما بسیار قابل ملاحظه است».
 
او در ادامه خاطرنشان کرد: «ما در نظر داریم قدرت نفوذ منابعی که شرکت Qubecell مورد استفاده قرار می‌داد را افزایش دهیم تا بتوانیم با تبدیل شدن به یک قطب محلی، فعالیت‌های بین‌المللی خود را نیز گسترش دهیم».
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.