Ellipsis استفاده از اطلاعات در دستگاه‌های موبایلی را متحول می‌کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

کارشناسان درحال ساخت دستگاه موبایلی تازهی موسوم به Ellipsis می باشند که از اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی وارد بازار جهانی می‌شود و قرار است نحوه استفاده کاربران از اطلاعات را به‌طور کامل تغییر دهد.
 
در‌تعریف Ellipsis آمده است که ‌این محصول به عنوان «دستگاه ارتباطات بی‌سیم با قابلیت انتقال صدا، اطلاعات، تصویر و ویدیو» مورد استفاده قرار می‌گیرد و قرار است شرکت مخابراتی Verizon آن را ماورای یک ابزار موبایلی مخصوص نقل و انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار دهد. به نقل از کارشناسان، این دستگاه در اصل تجسم گوشی‌های هوشمند امروزی خواهد بود که قابلیت به ‌اشتراک‌گذاری اطلاعات، صدا و متن را برای کاربران فراهم می‌کند.
 
این محصول به گونه‌ای ساخته می‌شود که علاوه بر ارایه خدمات مختلف گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی، می‌تواند به‌عنوان یک ‌هات‌اسپات مورد استفاده قرار گیرد و تمام خدمات دستگاه‌های هوشمند اطراف شما را به صورت یکجا و آسان‌تر ارایه دهد. از‌جمله‌ قابلیت‌های کاربردی که برای این محصول پیش‌بینی شده، نحوه پرداخت‌های موبایلی آن است که شرکت Verizon روی آن تاکید فراوان دارد. هنوز جزییات دقیق‌تری از این محصول منتشر نشده است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.