تجارت الکترونیک را با وب‌رمز تجربه کنید

دنیای دیجیتال امروز باعث کوچ کسب‌وکارهای سنتی به سمت آنلاین‌شدن و به طور کلی تجارت الکترونیک است. در این مقاله شما را با خدمات شرکت وب‌رمز برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در فضای آنلاین تجارت خود را ادامه دهند آشنا خواهیم کرد.

هاستینگ چیست؟

شرکت هاستینگ به شرکت‌هایی گفته می‌شود که خدمات میزبانی وب‌سایت را انجام می‌دهد.زمانی که برای راه‌اندازی یک وب‌سایت اقدام به ثبت دامنه می‌کنید از طریق شرکت‌های هاستینگ می‌توانید برای خرید هاست، سرور مجازی و سرور اختصاصی اقدام نمایید تا بتوانید فضا و منابعی را خریداری کنید تا از طریق آن اطلاعات خود را در بستر وب بارگذاری کنید.در ایران شرکت‌های هاستینگ زیادی فعالیت دارند،وب‌رمز یکی از شرکت‌های با سابقه در زمینه ارائه خدمات تجارت الکترونیک و میزبانی وب می‌باشد و از جمله خدمات آن می‌توان به ثبت دامنه، هاست لینوکس حرفه‌ای ، سرور مجازی، سرور اختصاصی، طراحی وب‌سایت، سئو وب‌سایت و تبلیغات گوگل ادوردز اشاره کرد.

هاست لینوکس

هاست لینوکس یک هاست حرفه‌ای و قدرتمند می‌باشد که در بین صاحبان سایت‌های خبری، تجاری و فروشگاهی محبوبیت فراوان دارد. دلیل این محبوبیت را می‌توان سرعت و امنیت بالای هاست لینوکس عنوان کرد. آپ‌تایم یا در دسترس بودن سایت عامل مهمی برای سایت‌های پربازدید به حساب می‌آید. آپ‌تایم بالا موجب ثبات و پایداری سایت می‌شود و این بدین معنی است که سایت شما در طول یک سال همیشه در دسترس خواهد بود. یکی از عواملی که در سئو سایت نقش مهمی دارد دردسترس بودن سایت برای ربات‌های خزنده موتور جستجوگر گوگل می‌باشد. هاست لینوکس توسط دو کنترل پنل دایرکت ادمین و سی‌پنل مدیریت می‌شود.

ویژگی‌های مهم هاست لینوکس

از ویژگی‌های مهم هاست لینوکس وب‌رمز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده چند هسته‌ای و حافظه رم بالا
  • دارای انواع ابزارهای امنیتی وب‌سرور
  • استفاده از وب‌سرورهای قدرتمندانجین ایکس و لایت اسپید
  • ویروس‌یابی کل فضا به صورت دوره‌ای
  • تهیه بکاپ در سرور میزبان و نگهداری یک نسخه بکاپ در دیتاسنتر جداگانه
  • امکان ارتقا سرویس هاستینگ به دیگر سرویس‌های سرور مجازی و اختصاصی بدون قطعی و وقفه
  • فعال‌سازی تمامی سرویس‌های هاستینگ و سرور مجازی وب‌رمز به صورت سفارش آنلاین و تحویل هم‌زمان با پرداخت

سرویس فروشگاه ساز و سایت سازی که توسط تیم طراحی توسعه وب‌رمز ارائه شده است دارای هاست رایگان با فضای میزبانی تا سقف ۲ گیگ می‌باشد که این فضا بر حسب نیاز مشتری قابل ارتقا نیز می‌باشد. محل سرور هاستی که توسط شرکت وب‌رمزارائه می‌شوددو کشور ایرانو آلمان می‌باشد.

هاست پربازدید لینوکس

در زمانی که ترافیک یک سایت بالا می‌رود اگر هاست مناسبی را انتخاب نکرده باشید ناگهان کاربران با هشداری از سمت سرور مواجه می‌شوند و این بدین معنی است که سرور از دسترس خارج شده‌است و این یک نقطه ضعف برای سایت شما به حساب می‌آید. اکثر سایت‌های مهم و پربازدید کشور برروی هاست پربازدید لینوکس قرار دارند. هاست پربازدید لینوکس به سادگی ‌می‌تواند حجم بالای ترافیک سایت شما را در ساعات شلوغی سایت مدیریت کند و دچار اختلال نشود. از ویژگی‌های مهم هاست پربازدید لینوکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از سرورهای اختصاصی ابری برای ایجاد میزبانی با امنیت بالا
  • بهره‌مندی از دیسک‌های ذخیره‌سازی SSDیا SAS با کنترلرRAID-10
  • مجهز به سیستم امنیتی برای جلوگیری از نفوذ و هک
  • استفاده از فایروال اختصاصی با جلوگیری از حملاتDOS

با مراجعه به صفحه هاست پربازدید از منوی اصلی بخش میزبانی وب می‌توانید پلن‌های مختلف هاست لینوکس را براساس ظرفیت حجم دیسک مشاهده و مقایسه کنید و هاست لینوکس مورد نظر خود را سفارش دهید.

اما اگر شما به منابع بیشتری برای مدیریت سایت شرکتی و سازمانی خود نیاز دارید ما به شما استفاده از سرور مجازی VPSرا پیشنهاد می‎کنیم.

سرور مجازی VPS

مزیت سرور مجازی vps نسبت به هاست اشتراکی این است که در هاست اشتراکی منابع سرور به صورت اشتراکی استفاده می‌شود اما سرور مجازی منابع بیشتری را در اختیارقرارمی‌دهد.VPSها مجازی سازهایی هستند که منابع سرور را در اختیار سایت‌ها قرار می‌دهد، هر vps سهم مشخصی از منابع سیستم را در اختیار دارد و بر حسب نیاز هر سایت منابع آن سایت قابلیت ارتقا دارد.

ویژگی‌‌های سرور مجازی وب‌رمز

در ادامه به معرفی ویژگی‌های مهم خدمات سرور مجازی شرکت وب‌رمز می‌پردازیم. از ویژگی‌های مهم سرور مجازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان دسترسی به کنترل پنل مدیریتی سرور
  • پیکربندی مناسب سرور
  • مانیتورینگ حرفه‌ای
  • به روزرسانی سیستم عامل و ابزارهای جانبی
  • نصب و پیکربندی فایروال
  • بهینه‌سازی وب ‌سرورهای ApacheوNginX
  • افزایش امنیت PHP برای جلوگیری از هک و حملات
  • بهینه‌سازی MySQLسرور مجازی لینوکس
  • امکان خرید سرویس بکاپ روی سرورهای مجزا در سرورمجازی آلمان

خدمات طراحی توسعه وب‌رمز

علاوه بر خدمات هاستینگ تیم طراحی توسعه وب‌رمز خدمات طراحی سایت شرکتی،فروشگاهی، گردشگری، آرایشی، پزشکی و املاک رابرای مشتریان خود درنظر گرفته است. نمونه طراحی سایت انجام شده توسط شرکت وب‌رمز در قسمت طراحی و توسعه از منوی اصلی قرار دارد. از مشتریان خوشنام شرکت وب‌رمز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرامیک البرز، انتشارات نشر نی، شرکت دانش بنیان مداریا، سایت حقوقی دیوان، شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم، کلینیک جراحی لیمون، شرکت تاکسیرانی مدرن باغ آسمان.

آنلاین شدن کسب‌وکارها یک راه مهم برای بیشتر دیده شدن و دسترسی راحت‌تر مشتریان به خدمات شماست.سایت شما معرف این است که شما چه خدماتی را ارائه می‌کنید و چگونه می‌توان خدمات شما را دریافت کرد. بنابراین داشتن یک سایت لازمه رشد یک کسب‌وکار است و نشان دهنده حرفه‌ای بودن تیم شماست. اما چه چیزی می‌تواند سایت شما را از سایر رقبایتان متمایز سازد تا بتوانید در صدر نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید؟

نکات مهم برای صاحبان سایت

یک طراحی سبک و جذاب کمک می‌کند تا سایت شما به راحتی برای کاربر لود شود و جنبه‌های بصری و کاربرپسند بودن سایت باعث می‌شود کاربر در سایت شما گم نشود و به راحتی به صفحات مختلف سایت هدایت شود. اگر سایت شما کاربرپسند نباشد کاربر به سرعت سایت شما را ترک می‌کندواحتمال اینکه به سایت شما بازگردد تقریبا صفر است.

نکته مهم دیگر برای دیده شدن سایت شما در میان ده‌ها سایت رقبایتان این است که سایت شما از یک سئو قوی و حرفه‌ای برخوردار باشد. سئو سایت این مکان را برای ربات‌های موتورجستجوگر گوگل فراهم می‌کند که به راحتی بتوانند به اطلاعات صفحات سایت شما دسترسی داشته باشند. به عبارت دیگر سئو سایت به معنی بهینه‌سازی صفحات سایت شما برای موتور جستجو است. سایت‌هایی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل نمایان می‌شوند که از سئو بهتری برخوردار باشند.

سئو سایت از دو قسمت سئو خارجی و سئو داخلی تشکیل می‌شود. سئو داخلی مجموعه فرآیندهایی است که در داخل صفحات داخلی سایت به منظور افزایش ترافیک سایت و کاهش رتبه الکسا سایت انجام می‌شود و سئو خارجی سایت مجموعه اقداماتی است که از طریق سایت‌های معتبر دیگر برای ایجاد بک‌لینک باکیفیت انجام می‌شود. سئو سایت یک فرآیند تخصصی و زمان‌بر می‌باشد، بنابراین پیشنهاد می‌شود که سئو سایت خود را به تیم متخصص بسپارید تا این فرآیند زمان‌بر را با سرعت بیشتری انجام دهید و نتایج بهتری را دریافت کنید.

تبلیغات گوگل ادوردز یک راه حلی است که این زمان را کوتاه‌تر کنید. بسیاری از مشاغل مانند آژانس هواپیمایی در بازه‌های زمانی خاص مانند تعطیلات بر سر لینک اول صفحه نتایج گوکل با هم رقابت دارند. تبلیغات گوگل ادوردز یکی از پرطرفدارترین نوع تبلیغات کلیکی می‌باشد.

اگر به مباحث حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو علاقمند هستید پیشنهاد می‌کنیم مقالات جدید بلاگ وب‌رمز را مطالعه کنید.

مقالات وب‌رمز به جدیدترین مباحث در حوزه تکنیک‌های طراحی سایت، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ می‌پردازد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.