FixMeStick؛ حافظه فلش امنیتی به بازار ایران می‌آید

یک محصول جدید امنیتی قابل‌حمل با نام Fix Me Stick به بازار ایران می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایستنا، به گفته‌ محمد مبصری، مدیرعامل شرکت تجارت امن و قائم‌مقام کام‌گارد، این محصول یک حافظه فلش است که روی آن سه ضدبدافزار کسپرسکی، سوفوس و وایپر وجود دارد که امکان اسکن دستی سیستم را به کاربر می‌دهد. مبصری این محصول را برای سازمان‌های بزرگ و دولتی بسیار کارآمد خواند و از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک در ایران خبر داد.

الکس رامانش، مدیر فروش غرب آسیای کام‌گارد، نیز در مراسم نمایندگان فروش شرکت تجارت امن، به معرفی این شرکت و سبد محصولات آن و همچنین برنامه‌های آتی در حوزه امنیت فناوری اطلاعات پرداخت.

در این مراسم امیر محسن عابدینی‌فر، مدیر محصول کسپرسکی، گروه کام‌گارد را تنها مرکز مجاز آموزش کسپرسکی در خاورمیانه خواند که تاکنون ۴ دوره KLDST در ایران برگزار کرده است. وی همچنین به برگزاری دوره‌های KLCP و KLSE در مهرماه سال جاری خبر داد.

شهرام آذرور مدیر فروش شرکت تجارت امن نیز در ادامه این گردهمایی به معرفی سبد محصولات GFI، یکی از تولیدکنندگان ابزارهای مدیریتی و امنیتی در سطح شبکه‌های کوچک تا بزرگ پرداخت.

مدیر فروش شرکت تجارت امن در ادامه دستگاه‌های مدیریت یکپارچه تهدیدات سایبروم را در برگیرنده امنیت جامع برای سازمان‌های بزرگ تا شرکت‌های کوچک عنوان کرد و گفت: «توانایی‌های چندگانه امنیتی روی یک دستگاه با فناوری مبتنی بر شناسه کاربر، امنیت را ساده و بسیار اثربخش کرده است.»

در ادامه مراسم گردهمایی نمایندگان فروش شرکت تجارت امن، حمید بابادی‌نیا، رئیس کمیسیون شبکه و امنیت شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و مدیرعامل شرکت گیلاس کامپیوتر، به موضوع ساماندهی عرضه‌کنندگان ضدبدافزارهای خارجی در کشور اشاره کرد و گفت: «هم اکنون با همکاری مشترک سازمان فناوری‌اطلاعات ایران و کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کارگروه ساماندهی ضدبدافزارهای خارجی تشکیل شده است که جلسات آن نیز با حضور نمایندگان هر دو سازمان به صورت مرتب تشکیل می‌شود.»

خبر های مرتبط:

  1. محصولات آنتی ویروس eScan در بازار ایران
  2. دستاوردهای حضورG Data در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۱ و اعلام برنامه های آواژنگ سیستم برای بازار ایران
  3. هوآوی بازار مخابرات ایران را ترک می کند!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.