HTC دو گوشی هوشمند تازه معرفی کرد

۷فروردین ۱۳،

 

شرکت HTC از سری محصولات Desire خود که محبوبیت فراوانی در بازار جهانی دارد، دو محصول تازه را با نام‌های Desire P و Desire Q معرفی کرد.
 
شرکت HTC از سری محصولات Desire خود که محبوبیت فراوانی در بازار جهانی دارد دو محصول تازه را با نام‌های Desire P و Desire Q معرفی کرد.
 
به گزارش فارس به نقل از اندرویدکامیونیتی ، در پی انتشار یافتن بعضی گزارش‌ها و شایعات طی هفته‌های اخیر شرکت HTC سرانجام جزئیات این دو گوشی هوشمند را که به نسخه ۴٫۱ سیستم‌عامل اندروید موسوم به Jelly Bean و همچنین سیستم صوتی Beats Audio مجهز شده‌اند، به صورت رسمی منتشر کرد.
 
مدل Desire Q که با اندازه کوچکتر ساخته شده است شامل نمایشگر لمسی ۴ اینچی می‌شود که در خانواده گوشی‌های هوشمند متوسط جا دارد. این محصول به رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز ساخته شده است.
 
مدل Desire P که اندازه بزرگتری دارد، با نمایشگر لمسی ۴٫۳ اینچی به دست کاربران می‌رسد که کیفیت نمایشگر آن WVGA است. این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای یک گیگاهرتزی و یک گیگابایت رم دارد و از دیگر امکانات به‌کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی و قابلیت استفاده از کارت حافظه microSD اشاره کرد.
 
این گوشی هم در رنگ‌های سفید و قرمز ساخته شده است و هم‌اکنون با قیمت ۳۶۵ دلار در بازار چین فروخته می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.