iPad 5 ماه آینده معرفی می‌شود: باریکتر!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اگرچه این روزها با عرضه دو مدل تازه گوشی‌های هوشمند اپل موسم به iPhone 5S و iPhone 5C انتشار یافتن شایعات در مورد این شرکت کاهش یافته است، اما منابع آگاه به تازگی اعلام کردند که اپل در تلاش است مدل بعدی رایانه لوحی خود موسوم به iPad 5 را عرضه کند.
 
 
این رایانه لوحی که هم اکنون تصاویر آن انتشار یافته است، ‌باریک‌تر و سبک‌تر از مدل کنونی وارد بازار می‌شود و از نظر ظاهری کاملا شبیه به مدل کنونی ساخته شده است.
 
 
منابع آگاه توضیح دادند که رایانه لوحی iPad 5 اپل شبیه به iPad mini است و سیستم‌های داخلی آن هم به همین شکل ساخته شده است. این طور که گفته می‌شود، این محصول در قسمت پهنا ۱۵ میلیمتر نسبت به مدل کنونی کوچکتر است و با عرض ۱۶۹٫۴۸ میلیمتر به دست کاربران می‌رسد.
 
همچنین گفته شده که تغییراتی در قسمت طولانی این رایانه لوحی لحاظ شده است. مدل کنونی رایانه لوحی اپل با طول ۲۴۱٫۳ میلیمتر عرضه می‌شود و پیش‌بینی شده است که iPad 5 با طول ۲۴۰ میلیمتر به دست کاربران برسد.
 
در حالی که مدل کنونی رایانه لوحی اپل ۹٫۵۵ میلیمتر ضخامت دارد، قرار است که مدل بعدی این محصول با کاهش ۲ میلیمتری با ضخامت ۷٫۵ میلیمتر عرضه شود.
 
شرکت اپل قصد دارد رایانه لوحی تازه iPad 5 را ماه آینده روانه بازار کند که البته هنوز خبری در مورد قیمت آن منتشر نشده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.