iPhone تازه جولای می‌آید؛ iPad تازه اکتبر

۱۲ام بهمن ،

 

این روزها انتشار یافتن شایعه در دنیای فناوری اطلاعات به امری معمول تبدیل شده است، اما یک منبع آگاه در پایگاه اینترنتی iLounge ادعا کرده که خبر عرضه مدل تازه گوشی هوشمند اپل یا همان iPhone 5S در جولای و همچنین iPad تازه در اکتبر امسال صحبت دارد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت اپل همیشه مدت کوتاهی قبل از عرضه عمومی محصولات خود آن‌ها را به تولید انبوه می‌رساند و بنابراین هم‌اکنون در حال تکمیل این دو دستگاه الکترونیکی همراه است.
 
در گزارش این پایگاه اینترنتی اینترنتی همچنین آمده است که شرکت اپل در حال تکمیل مدل تازه رایانه لوحی iPad mini با نمایشگر Retina است که این محصول فعلا در شرکت اپل با نام J84 شناخته می‌شود و iPad 5 هم که فعلا با نام J72 در این شرکت مراحل تکمیلی خود را پشت‌سر می‌گذارد.
 
این طور گزارش شده است که اپل مدل تازه رایانه‌های لوحی خود را مانند مدل‌های قبلی طراحی کرده است که البته مدل mini به نمایشگر Retina مجهز می‌شود.
 
پیش‌بینی شده است گوشی هوشمند iPhone 5S پردازنده سریع‌تری نسبت به مدل کنونی دارد و در آن از دوربین دیجیتالی تازه شرکت سونی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل استفاده شده است. شایعات همچنین حاکی از آن است که این محصول فلش LED پیشرفته‌تر دارد. مدل‌های مختلف این گوشی هوشمند هم‌اکنون در شرکت اپل با نام N51 و N53 شناخته می‌شوند.
 
گفته می‌شود که آیفون تازه اسکنر اثرانگشت دارد که بر اساس فناوری Authentec که شرکت اپل شرکت سازنده آن را تابستان قبل خرید، طراحی شده است.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.