PS4 چهل درصد قوی تر از xbox one است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

با توجه به اعلام یکی از برنامه نویسان بازی که نمی خواسته نامش فاش شود تفاوت های فاحشی بین قدرت دو کنسول PS4 و Xbox One وجود دارد.

با توجه به اعلام یکی از برنامه نویسان بازی که نمی خواسته نامش فاش شود تفاوت های فاحشی بین قدرت دو کنسول PS4 و Xbox One وجود دارد. این برنامه نویس در گفتگویی با پایگاه اینترنتی Forbes اظهار داشته است که شما این تفاوت ها را در زمان عرضه ی دو کنسول PS4 و Xbox One به وضوح ملاحظه خواهید کرد.

این برنامه نویس در توضیحات بیشتر اعلام کرده است که کنسول PS4 چهل درصد قوی تر از Xbox One می باشد و با انتشار یافتن بازی هایی مثل Call of Duty: Ghosts این تفاوت ها به طرز محسوسی ملاحظه خواهد شد.

در اینجا شما می توانید نقل قول این برنامه نویس ناشناس که توسط پایگاه اینترنتی Forbes انتشار یافته است را ملاحظه فرمایید :

در صحبتی که به تازگی با برنامه نویسی که نخواسته نامش فاش شود داشتیم ، گیمر ها هنگامی که به مقایسه ی بازی های third party دو کنسول PS4 و Xbox One بپردازند تفاوت هایی را خواهند دید. این برنامه نویس به من ( پایگاه اینترنتی Forbes ) گفت که ps4 چهل درصد قوی تر از xbox one است و بازی هایی مثل Call of Duty Ghosts به طرز محسوسی این تفاوت را نمایان خواهند کرد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.