استاندار اردبیل: مشکلات اعتباری بعضی پروژه های شهر عنبران حل می گردد

۱۶م اسفند ،

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، اکبر نیکزاد در نشستی با اهالی شهر عنبران نمین افزود:

برای توسعه و عمران شهری عنبران اعتباراتی را پیش از این تزریق کرده ایم و از محل اعتبارات مربوط به حوادث نیز بزودی اعتباراتی اختصاص می یابد تا بخشی از مشکلات عمران شهری در این منطقه مرتفع شود.

وی گفت: ساختمان فرهنگسرای شهر عنبران در سال آینده تامین اعتبار و احداث می گردد.

وی احداث آشیانه آتش نشانی شهرداری این شهر را ضروری دانست و نسبت به اختصاص اعتبارات لازم برای احداث آن از محل اعتبارات حوادث قول داد.

وی همچنین از فرماندار نمین خواست نسبت به تعیین و جانمایی این پروژه با حضور مسوولان دفتر فنی استانداری اردبیل اقدام کند.

استاندار اردبیل در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات مربوط به کمبود و نبود آب شرب اهالی هفت روستای بخش عنبران پرداخت و افزود: تامین آب شرب سالم یک موضوع حیاتی برای مردم است.

وی افزود: فرماندار و مسوول اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان نمین باید نسبت به پیگیری و رفع مشکلات آب شرب این روستاها و تکمیل سریع مجتمع آبرسانی وحدت با هدف

تامین آب مورد نیاز اهالی روستاهای این بخش اقدام کنند.

وی اظهار کرد: عملیات گازرسانی در حال اجرای روستاهای عنبران علیا ، کلش ، جید و میرزانق نیز باید تکمیل شده و سببات بهره مندی اهالی این روستاها از نعمت گاز طبیعی فراهم شود.

استاندار اردبیل همچنین از اختصاص اعتبار مناسب برای سد عنبران در سال ۹۲ خبر داد و بر لزوم رفع مشکلات کف پوش سالن ورزشی و ارائه خدمات پزشکی ۲۴ ساعته در تنها درمانگاه مرکز بخش عنبران تاکید کرد

امام جمعه ، بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر عنبران هم در ای نشست در سخنان

جداگانه ای از مسائل و مشکلات منطقه گزارشی ارائه کرده و مشکلات مربوط به بیکاری جوانان ، نبود بازار و محلی برای عرضه محصولات دستبافت ، مسائل و مشکلات عمران شهری و کمبود اعتبارات شهرداری ، نبود آب شرب و مشکلات گازرسانی روستاهای را از جمله مشکلات بخش عنبران ذکر کردند.

۷۱۲۰/۵۹۴/۵۹۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.