افزایش چشمگیر مبادلات تجاری ایران و “انگلیس”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

میزان واردات کالا از انگستان در ۹ ماهه سال جاری از نظر وزنی ۴۷۷٫۷۰درصد و از نظر ارزشی ۲۶۲٫۵۲ درصد رشد یافت.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،طبق آمار ۹ ماهه گمرک در آذر ماه سال جاری ۴۱۱۴۲٫۹ تن کالا به ارزش ۳۲ میلیون و ۳۱۹ هزارو ۵۳ دلار به انگلستان صادر شد.

این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۹۰۱۹٫۲۶ درصد و از نظر ارزش ۱۵۷۱٫۱۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین در ۹ ماهه سال جاری ۷۴۶۶۶٫۹ تن کالا به ارزش ۷۰ میلیون و ۸۰۰ هزارو ۱۳ دلار به انگلستان صادر شد که این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال جاری از نظر وزنی ۱۰۵۰٫۹۹ درصد و از نظر ارزشی ۲۰۷٫۹۱ درصد افزایش را نشان میدهد.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از در آذر ماه ۱۱۷۴۸۶٫۷ تن کالا به ارزش ۶۹ میلیون ۶۴۶ هزارو ۲۱۷ دلار از انگلستان به کشور وارد شد که این میزان واردات در مقایسه با مدت مشابه سال جاری از نظر وزنی ۱۵۷۰٫۸۸ درصد و از نظر ارزشی ۸۳۳٫۰۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین در ۹ ماهه سال جاری ۱۲۲۰۸۴۰٫۸ تن کالا به ارزش ۵۹۱ میلیون و ۲۱۵ هزارو ۲۷۳ دلار از انگلستان به کشور وارد شد که این میزان واردات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۴۷۷٫۷۰درصد و از نظر ارزشی ۲۶۲٫۵۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.