امضا؛ عیدانه معاون اول رئیس‌جمهور به نمایندگان مجلس

۲۷م اسفند ،

معاون اول رئیس‌جمهور در حالی همراه احمدی‌نژاد در جلسه دفاع از وزیر پیشنهادی بهداشت در مجلس حاضر شد که از بدو ورودش تاکنون با درخواست نماینده‌ها برای امضای درخواست‌هایشان مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران نمایندگان مجلس امروز(یکشنبه) و در آخرین جلسه علنی خود در سال جاری، بررسی صلاحیت محمدحسن طریقت منفرد وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در دستور کار دارند.

در جلسه علنی امروز محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور به همراه اعضای ارشد کابینه خود برای دفاع از وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در جلسه علنی امروز حضور پیدا کرد.

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور یکی از اعضای کابینه دولت دهم با محمود احمدی‌نژاد وارد جلسه علنی امروز شد ولی پس از خروج رئیس‌جمهور از صحن علنی وی همچنان در این جلسه حضور دارد.

با گذشت بیش از یک ساعت از حضور رحیمی در مجلس وی همچنان با تجمع تعدادی از نمایندگان در اطراف صندلی خود مواجه است که هر کدام با در دست داشتن یک برگه خواهان امضا جهت حل درخواست‌های خود می باشند.

این در حالی است که علی لاریجانی رئیس مجلس بارها نسبت به این موضوع تذکر داده و از نمایندگان خواسته تا در صندلی‌های خود مستقر باشند.

با این اوصاف رحیمی همچنان مشغول امضا کردن برگه‌های درخواستی نمایندگان است که شاید بتوان گفت وی به عنوان عیدی به هر نماینده امضایی تقدیم می‌کند…
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.