“انتخابات آزاد” سیاست نخ نمای شده اصلاح‌طلبان برای فرار روبه جلو

۲۱م دیماه ،

کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار گفت: بحث “انتخابات آزاد” که از سوی اصلاح‌طلبان مطرح می‌‌شود یک تاکتیک سیاسی و فرار رو به جلو است.

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ، در واکنش به ادعای بعضی اصلاح‌طلبان مبنی بر وجود کاندیداهایی برای همه سلایق که شرط  اول انتخابات آزاد است، اظهار داشت: اصلاح‌طلبانی که به دنبال جذب سلیقه‌های مختلف در انتخابات سال آتی می باشند، تلاش کنند تا چهره‌ای را به صحنه انتخابات معرفی کرده تا مشکلاتی در قبل نداشته و نهایتا صلاحیت آنها با مشکل مواجه نشود.

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار با بیان این سوال که آیا در جناح اصلاحات یک نفر که مبرا از فتنه ۸۸ و از نظر اخلاقی و رفتاری مورد تایید باشد و مراحل نظارتی را طی نکند، پیدا نمی‌شود، تصریح کرد: مواضع اصلاح‌طلبان در برابر انتخابات سال آتی به سبب اینکه می‌دانند مقبولیت لازم را در جامعه ندارند، بهانه‌جویانه است، لذا شرطی را مطرح می‌کنند که بهانه‌ای برای عدم حضورشان در انتخابات باشد و یا اینکه اگر به صحنه انتخابات آمدند و نتیجه بازی را نپذیرفتند دستاویزی برای بر هم ریختن فضای انتخابات داشته باشند.

وی افزود: این گونه موضع‌گیری‌ها سیاست‌های نخ‌نما شده‌ای است که قابل پیش‌بینی است و بحث “انتخابات آزاد” که از سوی اصلاح‌طلبان مطرح می‌‌شود یک تاکتیک سیاسی و فرار رو به جلو است.

کوهکن تاکید کرد: کلیت حضور تمام سلایق در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم مورد قبول و بدون اشکال است اما باید در گزینش اشخاص دقت کرد، باید اشخاصی که به صحنه انتخابات دعوت می‌شوند، به هر جهت سوابق آنها از مسائل مختلف پاک و بدون شبهه باشد؛ یعنی از آلودگی‌های مالی، اخلاقی، فساد سیاسی و جریان فتنه ۸۸ بویژه فجایع روز عاشورا مبرا باشد.

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبانی که به دنبال انتخابات آزاد می باشند و بر آن تاکید دارند باید نیم نگاهی به عملکرد خود در زمانی که متصدی حاکمیت بودند بیاندازند و واکاوی در این خصوص داشته باشند، لذا اساسا بحث انتخابات آزاد کلید‌واژه‌ای است که نمی‌خواهند انتخاباتی با شکوه و همراه با آرامش انجام شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.