تعداد خودپردازهای پست بانک به یک هزار و ۳۹۴ دستگاه افزایش یافت

سه شنبه ۱۳ تیر – ۰۵:۲۴:۰۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

تعداد خودپردازهای (ATM) نصب شده پست بانک ایران در شعب و دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی این بانک تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به یک هزار و ۳۹۴ دستگاه افزایش یافت.
به گزارش آریا، بنابر اعلام اداره کل بانکداری الکترونیک بانک، طی این ماه بیش از یک میلیون و ۱۷۸ هزار فقره کارت الکترونیکی برداشت (Debit Card) و کارت های خرید و هدیه (Prepaid Card) در راستای ترویج فرهنگ استفاده از پول الکترونیکی برای مشتریان صادر شده که از مجموع آن یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۲۹۴ فقره کارت برداشت و ۲۲۳ هزار و ۲۳۸ فقره نیز کارت هدیه بوده است.
بنابر این گزارش: از مجموع ۱۸۳ هزار و ۳۲ مورد خدمات الکترونیکی، تعداد ۴۲ هزار و ۵۹۲ فقره از طریق تلفنبانک، ۴۳ هزار و ۴۰۰ فقره از طریق اینترنت بانک، ۷۷ هزار و ۸۲۹ فقره از طریق SMS بانک و ۱۹ هزار و ۲۱۱ فقره نیز از طریق همراه بانک به هموطنان ارائه شده است.
این گزارش می افزاید: از تعداد ۱۴ هزار و ۲۸۶ فقره انتقال وجه بین حساب ها، ۱۳ هزار و ۱۰۳ فقره از طریق دستگاه خودپرداز (ATM ) و یک هزار و ۱۸۳ فقره از طریق اینترنت انجام شده است.
طبق این گزارش: وجوه دریافتی تعداد قبوض مصرفی توسط پست بانک طی اردیبهشت ماه سال جاری ۲۰ میلیون و ۸۸۸ هزار فقره بوده که ۱۳ هزار و ۴۰۹ فقره آن از طریق دستگاه خودپرداز (ATM)، ۷۱۳ فقره از طریق اینترنت و تعداد ۶ هزار و ۷۶۶ فقره نیز از طریق تلفنبانک صورت گرفته است.
طبق این گزارش: درحال حاضر تعداد ۱۰ هزار و ۲۱۳ دستگاه پایانه فروش (POS) پست بانک ایران در مراکز خرید و فروشگاه های سراسر کشور نصب شده که به تمامی کارت های عضو شبکه شتاب خدمات دهی می کند.
گفتنی است: مدیریت شعب استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، البرز و آذربایجان شرقی به ترتیب با ۳۲ هزار و ۳۶۳، ۹ هزار و ۲۳۱، ۷ هزار و ۸۱۹، ۷ هزار و ۳۲۸ و ۶ هزار و ۳۳۵ فقره به ترتیب بیشترین خدمات بانکداری الکترونیکی را در طول اردیبهشت ماه سال جاری به مشتریان ارائه کرده اند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۳۱۷۲۴۰۰۹۷۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.