جزئیات برنامه هیئت پارلمانی آلمان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

معاون امور بین‌الملل رییس مجلس شورای اسلامی برنامه مسافرت هیات اعزامی چهار نفره از پارلمان آلمان را تشریح کرد و گفت: هیات پارلمانی آلمان با آخوندزاده معاون بین‌الملل و خواجه معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ملاقات می‌کنند و ضمن دیدار با نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی، از یک بیمارستان و کنیسه نیز بازدید iبه عمل آورند.

حسین شیخ‌الاسلام در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: گروه دوستی آلمان ساعت ۲۵ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه ۷آبانماه) وارد تهران شدند و روز دوشنبه و سه‌شنبه  مسافرتی iبه اصفهان دارند که بازدید از اماکن تاریخی و دیدار با استاندار این استان در دستور کار این گروه قرار دارد.

وی در ادامه افزود: این هیئت در ادامه مسافرت خود iبه ایران‌ iبه شهر قم مسافرت کرده و با استاندار قم نیز دیدار خواهند داشت.

مشاور رئیس مجلس و معاون امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار است این هیات روز سه‌شنبه (۹ آبانماه) با علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و نماینده تهران، جواد هروی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان و همچنین با جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه دیدار کنند.

شیخ‌الاسلام همچنین تصریح کرد: این هیئت پارلمانی آلمان روز چهارشنبه (۱۰آبانماه) با مصباحی‌مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه، محمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مجلس، نمایندگان اقلیت‌های دینی و علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار نمایند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است هیات پارلمانی آلمان در ادامه دیدارهای خود با آخوندزاده معاون بین‌الملل و خواجه معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ملاقات نمایند و ضمن دیدار با نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی، از یک بیمارستان و کنیسه نیز بازدید iبه عمل آورند.

معاون امور بین‌الملل رییس مجلس گفت: هیات چهار نفره پارلمان آلمان جمعه iبه مسافرت شش روزه خود در ایران پایان خواهند داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.