سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی به ترکیه/ بررسی راه‌های آزادی گروگانهای ایرانی در گفتگو با مقامات ترک

۲۳ آبان ،

عضو هیئت دوستی پارلمانی ایران و ترکیه از مسافرت قریب‌الوقوع این هیئت به ترکیه برای بررسی راه‌های آزا‌دسازی گروگانهای ایرانی در سوریه خبر داد.

محمد علیپور نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مسافرت  قریب‌الوقوع هیئت دوستی پارلمانی ایران و ترکیه به این کشور گفت: اعضای هیئت دوستی پارلمان ایران و ترکیه در این مسافرت و در گفتگو با مقامات ترک راههای آزادسازی هرچه سریعتر گروگانهای ایرانی در سوریه را بررسی و در این زمینه بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه از همه ظرفیتهای موجود برای آزادسازی زائران ایرانی ربوده‌شده در سوریه استفاده خواهند کرد، افزود: دو کشور همه تلاش خود را برای رهایی هر چه سریعتر گروگانهای ایرانی در سوریه به کار خواهند بست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان با بیان اینکه هیئت پارلمانی کشورمان طی دیدار اخیر با سفیر ترکیه برای گسترش روابط پارلمانی با این کشور اعلام آمادگی کرده است، تصریح کرد: مشترکات زیادی میان دو کشور وجود دارد و مسئولان هر دو طرف نیز برای بهبود و توسعه روابط فیمابین تلاش می‌کنند.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.