جلوگیری از حضور هرندی و نجفی در تمرینات داماش

به نقل از مهر، امیر عابدینی در دو نامه مختلف خطاب به امید هرندی سرمربی و رضا نجفی سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان، بر عدم حضورشان در تمرینات آماده‌سازی این تیم تاکید کرد.

در بخشی از نامه‌ عابدینی خطاب به هرندی آمده است: “بدینوسیله از شما درخواست می‌شود تا تعیین تکلیف مسائل پیش آمده، از حضور در تمرینات تیم خودداری کنید. بدیهی است وضعیت ادامه یا عدم ادامه همکاری آن سرمربی باشگاه، در نشستی که بزودی برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد”.

همچنین مدیرعامل باشگاه داماش خطاب به نجفی تاکید کرد:” بدینوسیله از شما درخواست می‌شود تا تعیین تکلیف مسائل پیش آمده، از امور سرپرستی تیم منع می‌شوید. بدیهی است وضعیت ادامه یا عدم ادامه همکاری آن سرمربی باشگاه، در نشستی که بزودی برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد”.

امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش رونوشت این نامه را در اختیار اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز قرار داده است.

بر پایه این گزارش، تمرین امروز یکشنبه تیم داماش زیر نظر دارکو درآژیچ، افشین ناظمی و ربیعی برگزار می‌شود تا امیر عابدینی با سفر به گیلان، وضعیت سرمربیگری این تیم را مشخص کند.

از سوی دیگر شهرام قویدل، مالک باشگاه داماش گیلان اعلام کرد که عزل و نصب سرمربی تیم برعهده امیر عابدینی است اما سرمربی آینده تیم با مشورت اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شود.

مالک باشگاه و عضو هیات مدیره باشگاه داماش با اشاره به اینکه نشست هیات مدیره باشگاه روز چهارشنبه برگزار می‌شود، تاکید کرد بزودی اساسنامه باشگاه داماش تدیون شده و وظایف تمام ارکان باشگاه، مشخص خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.