راموس: آتلتیکو با شایستگی قهرمان شد

۲۸اردیبهشت،

کاپیتان رئال مادرید پیروزی آتلتیکو مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا را به این تیم تبریک گفت. او تیم حریف را شایسته قهرمانی دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال مادرید در حالی در فینال جام حذفی اسپانیا تن به شکست داد، که فرصت‌های بسیاری را از دست داد و با بدشانسی در برابر هواداران خود جام را به حریف واگذار کرد.

سرخیو راموس پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی باشگاه رئال مادرید تیم حریف را شایسته قهرمانی در جام حذفی دانست.

کاپیتان رئال مادرید در غیاب کاسیاس گفت: باید به حریف به خاطر قهرمانی در جام حذفی تبریک بگویم. آنها با شایستگی جام را بالای سر بردند. ما پس از به ثمر رساندن گل اول به بازی دفاعی روی آوردیم و همین مساله سبب شد که آنها بر روی دروازه‌ ما خطر ایجاد کنند.

او افزود: ما چهار – پنج موقعیت مسلم گلزنی را بر روی دروازه‌ آتلتیکو خلق کردیم، اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. اگر توپ‌های ما گل می‌شد الان نتیجه‌ دیگری رقم خورده بود، ولی الان شرایط کاملا فرق کرده است. رئال بازنده جام حذفی شد و این یک واقعیت است. باید مسئولیت این شکست را قبول کنیم.

راموس در پایان سخنان خود گفت: یک جام دیگر را هم از دست دادیم و این بسیار درد آور است. برای رسیدن به فینال تلاش بسیاری کردیم، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم. رئال مادرید قهرمانی در لیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. باید در فصل آینده با انگیزه بیشتری به میدان رویم. در شرایط کنونی آرزویی جز این نداریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.