رییس دانشگاه الزهرا خواستار شد:ایجاد شعبات دانشگاه در شهرهای مختلف کشور

01-10-3.jpg

رییس دانشگاه الزهرا (س) خواستار ایجاد شعبات این دانشگاه در شهرهای مختلف کشور شد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انسیه خزعلی در نشست روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری که صبح امروز در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد، با بیان اینکه هر دانشجویی که در دانشگاه‌های دخترانه شهرهای مختلف کشور ثبت‌نام می‌کند، خواهان انتقال به دانشگاه مرکزی است، اظهار کرد: این امر مهاجرت و به تبع آن مشکلات فرهنگی و خانوادگی را در پی خواهد داشت، بنابراین اگر شعبات دانشگاه الزهرا در شهرهای مختلف کشور ایجاد شود، دانشجو با رغبت بیشتری اقدام به ورود به دانشگاه کرده و مهاجرت نیز کمتر می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از دختران با ایجاد دانشگاه‌های دخترانه در تمام نقاط کشور موافق هستند، گفت: این دانشگاه‌ها ممکن است با نداشتن پشتوانه مشکل پیدا کنند. البته ایجاد دانشگاه‌های دخترانه می‌تواند موجب ارتقای علمی زنان کشور، وجهه جهانی خوب و بیان توانمندی‌های زنان در کشور باشد.

رییس دانشگاه الزهرا (س) در پایان با اشاره به مسئله بودجه، تصریح کرد: برای توسعه عدالت در دانشگاه‌ها باید به مسئله بودجه توجه ویژه‌ای شود و همچنین در رتبه‌بندی و مسائل دیگر نیز میزان بودجه دانشگاه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.