زنده ماندن زنی که سَر از بدنش جدا شده بود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جام‌جم آنلاین، راشل بیلی زن جوان ۲۳ ساله آمریکایی در سپتامبر سال ۲۰۱۱ قربانی یک تصادف شدید رانندگی در شهر فوئنیکس ایالت آریزونا شد.
شدت تصادف به اندازه‌ای بود که جمجمه‌اش از ستون فقرات جدا شد اما به لطف مأموران امداد که فورا به کمک او شتافتند امروز نه تنها زنده مانده است بلکه از فلج شدن نیز نجات یافته است.
پس از حادثه زن جوان مدت یک ماه در بخش فوریت های بیمارستان بستری بوده و از خاطرات هفته قبل و بعد از تصادف هیچ چیزی را به یاد نمی آورد؛ مدتها طول کشید تا وی توانست دوباره حرف زده و راه برود.
یک عصب شناس می‌گوید: هیچ چیز غیر ممکن نیست؛ به رغم جدا شدن درونی جمجمه از ستون فقرات اعصاب نخاعی زن جوان قطع نشده بودند؛ با عمل جراحی و تلاش پزشکان اندک اندک جمجمه و ستون فقرات دوباره به هم جوش خورده و ارگانیسم زن جوان دوباره فعالیت عادی‌اش را از سر گرفت.
به گزارش جپیک، وی می‌افزاید: البته تمایل شدید راشل برای زندگی و اراده‌اش در بهبودی و زنده ماندن او تأثیر بسیار زیادی داشت.
روز دوشنبه گذشته راشل در برنامه تلویزیون محلی ” ۳TV” با امدادگرانی که با حضور به موقع جانشان را از مرگ حتمی نجات داده بودند ملاقات و از آنها تشکر کرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.