ضرغامی: مناظره‌ها قاعدتا زنده است

۳۱فروردین۱۳،

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: هیچ گونه تذکری از سوی هیچ نهاد نظارتی به رسانه ملی ابلاغ نشده است.ضرغامی در مورد مناظره‌ها جنجالی ترین برنامه انتخاباتی صداوسیما در انتخابات ریاست جمهوری سال قبل هم توضیحاتی داده است.

به گزارش ، عزت الله ضرغامی در گفت‌وگو با تسنیم، درخصوص اعلام تذکر از نهادهای اجرایی کشوری گفت: طبق اعلام روابط عمومی سازمان صدا و سیما، هیچ گونه تذکری از سوی هیچ نهاد نظارتی به رسانه ملی ابلاغ نشده است.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: طبق قانون تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، صدا و سیما در دو هفته و یا ۲۰ روز منتهی به زمان انتخابات طبق قانون و زیر نظر شورای قانونی انتخابات که توسط وزارت کشور تعیین می‌شود، برنامه ها را عملیاتی  خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تلاش ما نیز این است که با توجه به فضای سیاسی و تعداد اشخاصی که اعلام آمادگی برای انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری کرده‌اند در حوزه‌های مختلفی که می‌تواند سبب روشنگری شود، نظرات کلیه نمایندگان را از رسانه ملی پخش کنیم.

ضرغامی عنوان کرد: اگر قرار است که گفتگویی انجام شود سعی می‌کنیم مناظرات براساس فضای سیاسی و نامزدهای انتخابات باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه قاعدتأ برنامه مناظره باید زنده باشد خاطر نشان کرد: کیفیت مناظره‌ها با توجه به محدودیت زمانی و همچنین تعداد نامزدها باید امکان وقوع پیدا کند که در زمان تأیید نهایی نامزدها، برنامه‌های آینده مناظره‌های ریاست جمهوری اعلام می‌شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.