ماجرای پاداش ۱۰۰میلیونی مدیرعامل مخابرات

پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که این روزها به یکی از بحثهای رسانه ای تبدیل شده است در مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران با حضور سهامداران این شرکت از سوی رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات مطرح و درباره آن توضیحاتی ارائه شد.
سید مصطفی سید هاشمی امروز دوشنبه در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام این شرکت در مورد ارائه پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی به یکی از مدیران این شرکت، اظهار داشت: هیچگونه تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است و حتی رئیس جمهور نیز برخلاف اخبار منتشر شده، در این زمینه عکس العمل خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه تخصیص پاداش به مدیران مخابرات براساس قانون تجارت و با توجه به خصوصی شدن این شرکت صورت گرفته است، تصریح کرد: براساس این قانون هیات مدیره می تواند با ۵ درصد سود سالانه شرکت به عنوان حق پاداش به مدیران شرکت موافقت کند که براساس گردش مالی ۸ هزار میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران، تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان پاداش رقم قابل توجهی نیست.
سیدهاشمی در میان سهامداران شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این شرکت خصوصی است و باید براساس قانون تجارت اداره شود، ادامه داد: اختصاص این رقم به مهندس فیضی با توجه به اقدامات موثر در مدیریت شرکت مخابرات ایران تنها پاسخگویی به زحمات ایشان است.
به گزارش مهر، براساس پیشنهادات هیات مدیره و موافقت صاحبان سهام و نماینده بورس، سود سالانه هر سهم مخابرات ۴۲۰ ریال تعیین شد. همچنین برای هیات مدیره نیز ۳۵۰ میلیون تومان پاداش درنظر گرفته شد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.