مردم بوشهر توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کردند

به گزارش ایرنا نمازگزاران بوشهری با فریادهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، الله اکبر خامنه ای رهبر خشم و انزجار خود را نسبت به این اقدام توهین آمیز استکبار جهانی اعلام کردند.

بر اساس این گزارش راهپیمایان بوشهری در مسیر مصلی نماز جمعه تا میدان قدس فریاد عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، حضرت صاحب الزمان (ع) صاحب عزاست امروز را سردادند.

در دیگر شهرستان‌های استان بوشهر نیز آحاد مردم اعم از پیر و جوان و زن و مرد در راهپیمایی امروز انزجار خود را از اعمال شیطانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.

در پایان این راهپیمایی مردم استان بوشهر طی قطعنامه ای در چهار بند گستاخی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع با مسببین این جنایت نفرت انگیز شدند.

در بخش دیگری از این قطعنامه نیز اعلام شده از حرکت جوانان مسلمان مصری و لیبیایی و سایر کشورهای مسلمان در دفاع از ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) حمایت کرده و خواستار ادامه اعتراضات تا دفع کامل فتنه شدند.

اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) که این بار از طریق تهیه و انتشار یک فیلم سراسر توهین‌آمیز انجام شد، واکنش مسلمانان را در اقصی نقاط جهان در پی داشته است و مسلمانان جهان به شیوه‌های مختلف، خشم خود را نسبت به این اقدام غیر انسانی و اخلاقی دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

۶۲۹/۳۲۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.