نوجوان وزنه‌بردار قهرمان آسیا:‌ از عملکردم در یک ضرب راضی نیستم

۱۳خردادماه،

قهرمان مسابقه‌های وزنه‌برداری نوجوانان آسیا گفت: آن طور که از من انتظار می‌رفت در حرکت یک ضرب نتوانستم خوب کار کنم.

علیرضا دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ مسابقه‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان آسیا بیان کرد: سطح مسابقه‌های قهرمانی آسیا متوسط بود البته من در مسابقه‌های جهانی بهتر کار کردم اما در این رقابت‌ها در حرکت یک ضرب به سبب آسیب دیدگی که از ناحیه کتف داشتم به دستم فشار آمد و نتوانستم آن طور که انتظار می‌رفت کار کنم اما در حرکت دو ضرب از عملکردم راضی هستم و توانستم رکورد دو ضرب ایران را که در اختیار سعید محمدپور بود، ارتقا دهم.

وی ادامه داد: آقای باقری نیز از عملکرد وزنه‌برداران سنگین وزن راضی بودند، اما از سبک وزن‌ها انتظار بیشتری داشت. البته من سبب اصلی نتیجه نگرفتن سبک وزن‌های ایران را نمی‌دانم اما فکر می‌کنم از آنجا که چین، کره در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حرف اول را می‌زنند با حضور آن‌ها وزنه‌برداران ایران روحیه‌شان را از دست داده بودند.

دهقان با اشاره به حضور خود را در اردوی جوانان تصریح کرد: از آن جا که وارد سن جوانی می‌شوم از این پس با رده جوانان تمرین می‌کنم و هدفم حضور موفق در مسابقه‌های قهرمانی جوانان جهان است که سال آینده برگزار می‌شود. البته من در رده جوانان کار سختی دارم چون مطمئنا رقبایم قوی‌تر می‌شوند. همچنین در ایران نیز اگر در وزن خودم یعنی دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه بزنم با وحید خدادادی رقیب هستم البته آقای باقری گفته در رده جوانان به یک وزن بالاتر یعنی ۹۴ کیلوگرم بروم که فکر می‌کنم برایم بهتر است و در آن وزن نیز با رقابت حمید زارعی می‌پردازم.

وزنه‌بردار نوجوان دسته ۸۵ کیلوگرم دربارهٔ حضور خود در لیگ برتر نیز گفت: من در لیگ برتر برای تیم مناطق نفت‌خیز جنوب وزنه می‌زنم البته فصل قبل به سبب بالا نبودن رکوردهایم، ذخیره بودم اما امسال سعی می‌کنم در لیگ برتر خوب کار کنم.

وی با ابراز رضایت از قراردادهای لیگ برتر وزنه‌برداری اظهار کرد: هرچند که مبلغ قراردادهای ما به فوتبالیست‌ها نمی‌رسد اما تا حدودی راضی کننده و خوب است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.