هزار نفر از بانوان منطقه ۱۹ عضو کانون های تسنیم شدند

۹ م دیماه ،

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از ثبت نام نزدیک به ۳ هزار نفر از بانوان منطقه در کانونهای ۹ گانه خانه های تسنیم محلات و تشکیل بانک اطلاعاتی همیاری های اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۱۹ ، حجت الاسلام رسول جوادی با بیان اینکه عضوگیری در این کانونها همچنان ادامه دارد، افزود: بانوان علاقه مند می توانند جهت ثبت نام در هریک از کانونهای خانه های تسنیم به نزدیک ترین سرای محله سکونت خود مراجعه و ثبت نام کنند. 
وی افزود: در این راستا لازم است بانوان با توجه به زمینه علاقه و استعداد خود در کانون دختران و کانونهای بانوان مبلغ، نخبه، هنرمند، ایثارگر، زنان عاشورایی، حیاباوریان، قرآن پژوهان و همیاران محبت عضویت داشته باشند.
معاون شهردار منطقه ۱۹ تصریح کرد: در حال حاضر کانون های ۹ گانه در محلات دارای عضو فعالند و برنامه های فرهنگی و اجتماعی نظیر اردوهای زیارتی، برنامه های آموزشی وکارگاه های مشاوره گروهی ویژه اعضاء کانون ها به صورت مستمر برگزار می گردد. 
جوادی در ادامه به برگزاری جشنواره تسنیم اشاره کرد و گفت: این جشنواره در دو فاز خلاقیتهای هنری و ابتکارات جامعه محور برگزار می گردد که تاکنون در فاز اول نزدیک به ۶۰ اثر با محوریت خوشنویسی کوثر، بهترین ها از دوریختنی ها، غنچه های شهر، احیاگران نور و عکس زنان و زندگی شهری جمع آوری و جهت داوری به دبیرخانه های داوری آثار ارسال شده اند. در فاز دوم نیز ۹ طرح جمع آوری شده است. 
به گفته جوادی اطلاع رسانی درخصوص این جشنواره توسط اداره امور بانوان این حوزه انجام و در این راستا بیش از ۱۵۰ عدد پوستر توزیع و ۱۳ عدد بنر بیلبوردی در محلات ۱۳ گانه و خانه های تسنیم نصب شده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.