پذیرش دانشجو در پردیس بین‌الملل دانشگاه امیرکبیر

۲۱م دیماه ،

92.jpg

پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBE) دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پردیس بین الملل در اواخر دی ماه سال جاری در تهران اقدام به برگزاری آزمون ورودی توسط سازمان سنجش آموزش کشور خواهد کرد که داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تاریخ ثبت نام اینترنتی تا ۲۵ دی ماه سال جاری فرصت دارند، به پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی اینترنتی www.aut.ac.ir مراجعه کنند.

رشته‌های موجود در دوره کارشناسی، مهندسی برق، مهندسی عمران و مهندسی مکانیک است که در طول ۴ سال تحصیلی در صورت موفقیت اخذ مدرک رسمی کارشناسی از دانشگاه صنعتی امیر کبیر را به همراه خواهد داشت که شرایط ورود به این دوره‌ها، دارا بودن دیپلم ریاضی فیزیک، قبولی در آزمون ورودی و پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیئت امناء دانشگاه است.

همچنین پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد در این پردیس در رشته‌های مهندسی عمران، برق، مکانیک، صنایع، پزشکی، IT ،MBE صورت می‌گیرد که مدت تحصیل در این دوره‌ها دو سال بوده و در صورت موفقیت، اخذ مدرک رسمی کارشناسی ارشد مهندسی و مدیریت اجرایی (MBE) از دانشگاه صنعتی امیر کبیر را به دنبال خواهد داشت.

همچنین شرایط ورود به این دوره‌ها، دارا بودن مدرک کارشناسی مورد قبول وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و مرتبط با رشته مربوطه، قبولی در آزمون و پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیئت امناء دانشگاه امیر کبیر است.

به گزارش ایسنا، در دوره دکتری نیز این پردیس در رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی برق و مهندسی مکانیک دانشجو می‌پذیرد که طول دوره‌ها ۴ سال بوده دانشجو در پایان موفق به مدرک رسمی دکتری از دانشگاه صنعتی امیر کبیر خواهد شد.

همچنین از شرایط ورود به دوره‌های دکتری این پردیس نیز می‌توان به دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مورد قبول وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرتبط با رشته مربوطه، قبولی در آزمون و پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیئت امناء دانشگاه اشاره کرد.

آزمون ورودی این دور‌ها در مرحله اول به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و پس از آن مصاحبه و بررسی پرونده پذیرفته شدگان آزمون کتبی خواهد بود.

داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام پس از واریز فیش ۵۰ هزار تومانی به حساب دانشگاه، فرم ثبت‌نام اینترنتی را تکمیل کنند.

همچنین آزمون این دوره‌ها، هفته آخر دی ماه یا هفته اول بهمن ماه در دانشگاه برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق آن از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه امیر کبیر به اطلاع می‌رسد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مظاهر:

    با سلام
    بنده فوق دیپلم معماری هستم آیا میتوانم در پردیس امیر کبیر شرکت کنم؟
    نمره های فوق تدبیق داده میشه.

  2. درساحسینی صدر:

    سلام،از ویژگیهای مهم پردیس امیرکبیر ،تدریس به زبان انگلیسی است، من هم به همین دلیل از انتخابهای نخستم بود
    از شما تمنا دارم شهریه را اعلام فرمایید که بتوانم تصمیم نهایی خود را جهت ثبت نام بگیرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.