آغاز توزیع بنزین یورو ۴ در ۲۰ جایگاه تهران

۲۶خردادماه،

قائم‌مقام سازمان محیط زیست از توزیع بنزین یورو ۴ از هفته جاری در ۲۰ جایگاه کشور با ظرفیت روزانه ۵ میلیون لیتر خبر داد و گفت: تا پایان ۶ ماهه اول امسال بنزین یورو ۴ در سایر کلان‌شهرهای کشور آغاز می‌شود.

به گزارش Consbank، علی محمد شاعری در گفت‌وگو با فارس اظهارداشت: بر اساس برنامه‌ای که وزارت نفت به سازمان محیط زیست ارائه داده است مقرر شده که این وزارتخانه از هفته جاری اقدام به توزیع بنزین یورو۴ در ۲۰جایگاه سوخت پایتخت کند.

قائم مقام سازمان محیط زیست افزود: بر همین اساس این وزارتخانه روزنامه ۵میلیون لیتر بنزین یورو۴ را از مجاری عرضه سوخت تهران توزیع می‌کند.

وی با اعلام اینکه گازوئیل یورو ۴ از ابتدای امسال در جایگاه‌های عرضه سوخت کلان‌شهر تهران و همچنین برای سیستم حمل و نقل عمومی مشهد و کرج در حال عرضه است، بیان داشت: به تدریج بنزین یورو ۴ از طریق تمامی مجاری عرضه سوخت تهران توزیع می‌شود.

شاعری همچنین به عرضه بنزین یورو ۴ تا ۲هفته دیگر در جایگاه‌های سوخت استان البرز خبر داد و ابراز داشت: هم کنون نیز عرضه بنزین یورو ۴ در بعضی از استان‌های کشور آغاز شده است.

قائم مقام سامان محیط زیست به اعلام اینکه بنزین یورو ۴ تا پایان ۶ ماهه اول سال جاری در سایر کلان‌شهرهای کشور آغاز می‌شود، یادآور شد: توزیع سوخت یورو ۴ در کلان‌شهرها با اولویت توزیع در استان‌های تبریز، اصفهان، مشهد و اهواز آغاز می‌شود.

شاعری خاطرنشان کرد: پالایشگاه لاوان نیز با ظرفیت بیش از ۲۰میلیون لیتر اقدام به تولید بنزین یورو ۴ می‌کند.


سامانه خبری ساخت و ساز کشور | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.