آلگری: امتیاز ارزشمندی را کسب کردیم/ کاکا ثابت کرد که یک قهرمان واقعی است

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال آث میلان عملکرد کاکا ستاره برزیلی تیمش را برابر بارسلونا ستودنی خواند.

به گزارش ممتاز؛ ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال آث‌میلان، پس از تساوی تیمش مقابل تیم بارسلونا در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

امتیاز ارزشمندی را کسب کردیم

بازیکنانم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و فرصت چندانی به بارسلونا ندادند و توانستند در مقابل چند فرصت خوب ایجاد کند. یک اشتباه در این مسابقه انجام دادیم و گل بارسا جریمه این اشتباه بود.  این بازی نیز سبک و سیاقی شبیه به مسابقه فصل قبل داشت. البته این‌بار با وجود اینکه در کار دفاعی خوب ظاهر شدیم، موقعیت‌های گلزنی بیشتری نیز کسب کردیم. از نمایش شاگردانم امشب راضی هستم، امتیاز ارزشمندی را کسب کردیم، به خصوص بعد از اینکه سلتیک امشب پیروز شد.

کاکا ثابت کرد که یک قهرمان واقعی است

کاکا بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و ثابت کرد که یک قهرمان واقعی است، منظورم تنها از نظر تکنیکی نیست، بلکه او همیشه در طول بازی سخت در تلاش بود تا به کار خطوط عقب تر نیز کمک کند. کاکا بار دیگر به اثبات رساند که یک قهرمان واقعی ایست و تنها کافی است در وضعیت خوبی قرار داشته باشد، البته او نیاز به تلاش سخت دارد که به روزهای بهتر خود نزدیک شود.

اگر به بارسلونا فرصت بدهید، دچار دردسر خواهید شد

تمرکز و حفظ سازماندهی مقابل تیمی مانند بارسلونا بسیار حیاتی است. در حرکات رو به جلو بسیار خوب کار کردیم و سعی کردیم به حریف فضای بسیاری ندهیم. از بازی که انجام دادیم راضی هستم ، وقتی به حریفی مانند بارسلونا فضای بسیاری بدهید دچار دردسر خواهید شد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.