آیینه و شمعدون فعلاخاک می خورد

۲۳ آبان ،

فیلمبرداری تازهترین فیلم بهرامیان متوقف شده و سازمان سینمایی مشغول بررسی این فیلماست.

به گزارش تفسیری خبرنگار هنر آنلاین،جدیدترین اتفاق در سینمای ایران،گویا توقف فیلمبرداری تازهترین فیلم بهرام بهرامیان است که پیش از این فیلمش”پریناز”نتوانست به جشنواره ها و پرده سینما راهی پیدا کند و “آینه و شمعدون”هم از ابتدای آغازش حاشیه های بسیاری داشت.هنگامه حمیدراده ابتدا قرار بود بازیگر نقش اول این فیلم باشد که این اتفاق نیفتاد و  محمدرضا شریفی‌نیا و حبیب رضایی هم به دنبال این حاشیه ها از “آیینه و شمعدون”جدا شدند.
 

فیلم به مرحله تولید رسید و این دفعه خلاصه داستانهای فیلم داشت کار دست آن می داد.بعد از تکذیب چند باره این خلاصه داستانها،بالاخره روابط عمومی فیلم خلاصه داستان رسمی این فیلم را منتشر کرد.
 

طبق اعلام روابط عمومی این فیلم سینمایی، آینه و شمعدون فیلمی طنز و فانتزی است که داستان آن درباره زن و شوهری به نام فتحی و سوری است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. فتحی در سیرک کار می‌کرده و حالا بیکار شده‌است. سوری قصد دارد به دخترش جهیزیه‌ای مفصل بدهد و دخترش را با آبرو به خانه بخت بفرستد. تلاش‌های خانواده برای جور کردن جهیزیه وقتی کامل می‌شود که اهالی محل به کمک آنها آمده و هر کدام تکه‌ای از وسایل زندگی مشترک را به این دو جوان می‌دهند.
 

حاشیه ها کم شد و فیلمبرداری ادامه پیدا کرد تا اینکه دوباره در مورد داستان فیلم و بعضی از مضامینی که در آن مطرح شده شائبه هایی پیش آمد که سرانجام در نهایت آن،سه روز پیش فیلمبرداری تازه‌ترین ساخته بهرام بهرامیان متوقف شد. اتفاقی که به سبب عدم تمایل عوامل پروژه تا به امروز رسانه‌ای نشده بود.
 

البته کارگردان و تهیه کننده فیلم در مورد این موضوع فعلا سکوت کرده اند و تنها شنیده ها حاکی ازبررسی بخشهای گرفته شده فیلم در ارشاد است که شاید با تعدیل و فیلمبرداری مجدد بعضی از قسمتها،بتوان”آیینه و شمعدون”را دوباره جلوی دوربین برد.
 

احتمال می‌رود تغییر جنسیت یکی از کاراکترها و نیز عقیم کردن یک الاغ در فیلم از دلایل حساسیت مجدد ارشاد روی این پروژه و نیز اقدام برای توقیف آن باشد. پروانه ساخت این فیلم در تاریخ ۱۰/۳/۹۱ به تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور از سوی اداره نظارت و ارزشیابی صادر شده‌است.

پایان پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.