«آیینه شمعدون» یک فیلم نامه دارد و حواشی رسانه ها کار را متوقف کرد

۱۰م آذر ،

کارگردان فیلم «آیینه شمعدون» در برنامه هفت مدعی شد:

سینماپرس-گروه تلویزیون: کارگردان فیلم «آیینه شمعدون» در برنامه هفت گفت: برای این فیلم نامه پروانه ساخت گرفتیم و هیچ فیلم نامه دیگری در کار نبوده است و توقف فیلم بیشتر به سبب حاشیه سازی رسانه ها بوده است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، بهرام بهرامیان، کارگردان فیلم «آیینه شمعدون» طی تماس تلفنی در برنامه زنده هفت در خصوص وضعیت این فیلم گفت: آیینه و شمعدون وارد مراحل پیچیده ای شده، داستان از این قرار است که «آیینه شمعدون» با همین فیلم نام به اتحادیه داده شده که ۴۰ ایراد از آن گرفته شد که آنها را رفع کردیم بعد از آن ۲ نفر را به عنوان ناظر از طرف اتحادیه مشخص کردند در نهایت وقتی فیلم نامه به صورت ۱۰۰ درصد قطعی شد، به وزارت ارشاد ارسال شد و پروانه ساخت گرفت.

وی ادامه داد: من تأکید می کنم ما برای همین فیلم نامه پروانه ساخت گرفتیم و هیچ فیلم نامه دیگری در کار نبوده است.

بهرامیان افزود: مشکلی که برای آیینه و شمعدون به وجود آمد، ایجاد حاشیه رسانه ای بود که از وجود یک فیلم نامه دیگر نام برده شد که فیلم نامه ما نبود.

کارگردان فیلم «آیینه شمعدون» یادآور شد: نامه ای که برای من ارسال شده است این بود که این فیلم نامه که در حال کار و تصویربرداری بر روی آن میباشید با فیلم نامه ای که پروانه ساخت گرفته اید متفاوت است، نکته قابل توجه اینجاست که بعد از اینکه ما نشان دادیم این فیلم نامه همان است ک برای آن پروانه ساخت گرفته شده نه تنها مجوز ادامه کار را برای ما صادر نکردند بلکه از اعضای شورای پروانه ساخت خواستند دوباره بررسی انجام شود و برای پروانه ساخت بار دیگر اقدام شود.

بهرامیان گفت: این اتفاقات در حالیست که ۷۰۰ میلیون تومان هزینه برای ساخت این فیلم در این چند ماه صورت پذیرفته است.

وی درخصوص داستان «آیینه شمعدون» افزود: داستان این فیلم کاملا محتوای طنز دارد به همین سبب استنباط مفاهیم سمبلیک از آن اشتباه است.

بهرامیان در پایان گفت:۹۰ درصد از تعطیلی این کار به سبب شیطنت یک خبرنگار اتفاق افتاد و با توجه به این که تولید «آیینه شمعدون» خصوصی است و یک فرد هزینه آن را تأمین می کند بنابراین تقاضا دارم تا مشکلات آن هر چه زودتر برطرف شود.

گفتنی است در ادامه برنامه هفت، مهدی عظیمی مسوول اداره کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی با رد ادعای بهرامیان اعلام کرد در فیلم نامه این فیلم تغییرات فراوانی صورت گرفته و ادامه ساخت آن صرفا با بازنویسی فیلم نامه ممکن خواهد بود.

انتهای پیام/ع.ت ـ ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۷۲۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.